| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Today..iS..2007 年 5 月 16 日 星期三 =] |
| 水泡 |
今日..
冇咩呀..
唔係同mandy講左好多野..
=33=
放學個陣..
1=3 E個道理..
只有我,,yan先明./..
唔知點解放學...
mandy眼紅紅..
跟住..走左..
之道..mandy同yanny講左好多野..
冇同小毛毛一齊去泳衣..sor..
今日..我都同yan傾左好多野,,
唉...
我做左[你]既水泡..真內..
如果,,佢今日小息係度..
你跟本就唔會叫我同你落去..(我係咁諗囉,,or唔係啦)
唉.......
永遠也不同了..
你琴日sms話過會支持我..
但你會陪我一齊唔去camp咩..
我知..你一定唔會..
係你既角度..
黃法盛..永遠永遠永遠..都係最慘既..
好憎黃法盛..
你靜係諗你想去camp..
你有冇諗過我地3個都好想好想好想好想去呀./....
因為你1個..搞到我地3個都唔去..
你安落咩...
上面1=3既道理...講到E到..
你地應該明..
憎憎憎.你...
打完,,E篇日記..亦喊了..><
|
WRITE AT︰2007-05-16 07:39 PM 記住::CM AR=] [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 128 | »
|