| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Today..iS..2007 年 5 月 19 日 星期六 =] |
| 又做義工la.. |
18/5
今日..
冇咩特別既...
不過..
最唔好睬既係..
中文小組討論..
景然抽中我...
唉...
好慘呀
跟住..仲要maths小測呀
唔識呀..
落大雨..變落湯雞..
thx..lin哥,,威哥,,同埋dicky份禮物...thx
19/5
今日...要去做義工呀..
係咪好乖呢??
喊左..
死人jack wong,,
哼哼哼/......
去探訪..
第1個係個婆婆黎既..
幾好人嫁..
仲影埋相添..
嘩嘩嘩...
我地同左35分鐘..探完1個婆婆..
lin哥同jack就已經探晒lu..
so就同我地一齊去探埋其餘個3個啦..
第2個..都好好人嫁...
同lin哥一樣鍾意睇書..嫁...
不過..
佢竟然..
x鼻屎...
=ooooo=
第3個..
我地一咁門鐘..
佢竟然話[[[咩料]]..
haha...
e個阿伯好樂觀...
仲成日去行山..
jack仲同佢傾得好埋...
第4個就係咁多謝我地///
好快就走啦;;;
yan,,yanny佢地好始有D野..
又唔話比我聽..
都唔知係咪fd黎嫁..
講下笑..
行左好內..
又變落湯雞了..
thx..[尿兜]借件衫比我///
...........
聽日就生日啦...
好期待呀..
願望:唔好成日喊啦..
|
WRITE AT︰2007-05-19 08:05 PM 記住::CM AR=] [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 128 | »
|