12點...就有D傻婆打黎,,,
haha..sor..yan,,聽唔到你電話..
thx...yanny...pat pat,,helen,,mandy,,yan,,toby,,yubi,,rachel,,terry,,shinnie,,jack既sms..
thx,,dicky,,brian,,chau,,kaki,,becky,,christy..區老師,,
今日會去留冰呀,...
好累...
有lin哥,,pat pat ,,yanny,,mandy,,小毛毛,,yan
哈哈..
有禮物收呀///
haha,,,
好開心呀..
留完冰之後..
去左影貼紙相...
=33333=..
之後去左睇dramma,,
9:30先去,.,,
10點先返到屋企..
味做功課..
唉.........
多謝你地既祝福...
|