= =影左幾奈下
我真係係完美世界online果到影落黎
同果d裝傭係一樣
只係色唔同= =
唁記得問= =重有果日係DAY幾
一陣無帶呢樣無做果樣就唔好啦= =
第三章打緊出黎....長
如果今日打得完既就放出黎啦......
我一MIN打未34個
我打第一章都攪左我1個鐘
......因為第三章好似有D野要改
所以今日唔PO文= =
唔好意思=- =
重有...我想問幾時返學 格式如下
1.幾號返
2.年初幾
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
上傳一張背景圖,係CS既背景,係我無意中影到