圖1 圖2 圖3 圖4
圖5 圖6
圖7 圖8
圖9 
我的中一生活
(下刪5千字)9月1號到7月11日,從唔識到死黨,時間真係可以改變一切,我記得我9月1號返到去,〔識我的諗下我同第一個人講野係邊個...聽日講(7月13日)〕就差d遲到
= =’,我一返到去...第一個感覺,d人好靜,問佢地野........鴉鴉,唔答
我問果d問題都唔係好難答姐
Q1.hello!.... (A1.呀...)
Q2. 你叫咩名 (A2.關你咩事....)頂!
Q3. 坐你左邊得唔得(A3.幫人留左位呀,走開啦你)走咪走,洗唔洗今串呀
9月5號到啦,就開始識第一個FD,就係行哥啦,點解會識= =
因為我地成日坐同一部BUS返屋企
我識朋友的次序(好似係,唔計女):行哥(9月)>高佬(9月)>燃仔(10月)> 肥明(11月)>男班長(11月)>文哥(11月)>峰哥(11)>賓佬(11)> 20號(11)>其他12月識
係人都知我同肥明FD到爆...但係點解今遲先做到FD呢,因為我地因為攪論壇攪到反面,重打過交= =之後一齊玩ONLINE先FD返
之後呀文哥同愛日莉果單野,我做左出氣袋同保險箱= =佢地D野我就最清楚,但係呀文同我講唔好同人講內容,所以唔講啦
重有...我發現左肥明中意好多人= =睇相圖5..呢個係其中一個,重有相呀...回復多過10篇先發表
到左相片解說時間啦
圖1:呀賓佬做緊咩= =係到金雞獨立,唔係= =佢係搬緊張椅,岩岩我影到,就變成今啦
圖2:果個畫緊野果個,就係好出名畫畫果個愛日莉啦,畫緊我地班D人
圖3:超型仔的峰哥啦,睇到佢都男就自殺,女就好興奮啦,佢英文好勁
圖4:果個就係肥明啦= =,佢係到打鼓...
圖5:講左= =
圖6:呀男班長同高佬唔知係到做咩野亂影
圖7:右邊果個..喵欣,人地畫又跟住人畫..唉= =
圖8:呢個就係小明啦,佢成績幾好
圖9:我地呢班D人玩棋好勁= =
(多過10篇CM先再打)
_____________________
(7月14日)
)我今日係愛日莉個BLOG到先知到呀鋒要轉校
唉...點解我係佢個FD家陣先知...
果日散學禮都無同我講過.鋒哥呀,要走同我講啦,點解唔同我講呀,我都係要找D野發洩囉,打左幾個鐘頭機...諗通左.有D野,要黎就黎,要走就走,無得強求,佢都唔想,邊個會離開自己FD...我只想講一樣野姐..呀鋒,有機會一齊飲茶,88啦,我的老友
TSZ25000係7月14日晚上11:30立
|