人生如夢﹏何必計較(特別情況例外= =")beta
小弟識小小電腦智識,希望和大家交流一下,錯左唔好見怪= =(打開你的擴音器)私服,完美世界,墨香,功夫世界,跑online,彩虹冒險,十二之天貳,機戰,cs online,萬王之皇,極速快車手,光線飛車,勁舞團,卡巴拉島,武林群俠傳,黃易群俠傳
 
TSZ25000
暱稱: 吳廣德
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-18
同根同心廣州交流團(一...
2009-11-05
2009-11-04
2009-10-31
文章分類
全部 (139)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
名單外:死肥明 
 
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
 
 
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 118
今日人氣: 8
累積人氣: 3324
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 4 日  星期二   晴天


1 分類: 未分類



2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


本大少返黎啦 分類: 未分類

如題,本大少返黎啦

呢到都係無人

成日好似同自己講野今

都係有個好消息啦(對唔玩跑ONLINE既人唔係好消息)

我..本大少玩返跑ONLINE(睇廣告見佢有V8.0先玩)

本人既"龍"場

用左50M黎攪

有玩就知我講咩啦

如果想+好友

就打"tsz25000"

(食緊"m"記,聽日可能再見)

 

 



2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


※總※  (中一)   ※結※  分類: 未分類

圖1    圖2       圖3   圖4   

圖5 圖6   

圖7 圖8              

圖9 

我的中一生活

(下刪5千字)9月1號到7月11日,從唔識到死黨,時間真係可以改變一切,我記得我9月1號返到去,〔識我的諗下我同第一個人講野係邊個...聽日講(7月13日)〕就差d遲到

= =’,我一返到去...第一個感覺,d人好靜,問佢地野........鴉鴉,唔答

我問果d問題都唔係好難答姐

Q1.hello!.... (A1.呀...)

Q2. 你叫咩名 (A2.關你咩事....)頂!

Q3. 坐你左邊得唔得(A3.幫人留左位呀,走開啦你)走咪走,洗唔洗今串呀

9月5號到啦,就開始識第一個FD,就係行哥啦,點解會識= =

因為我地成日坐同一部BUS返屋企

我識朋友的次序(好似係,唔計女):行哥(9月)>高佬(9月)>燃仔(10月)> 肥明(11月)>男班長(11月)>文哥(11月)>峰哥(11)>賓佬(11)>  20號(11)>其他12月識

係人都知我同肥明FD到爆...但係點解今遲先做到FD呢,因為我地因為攪論壇攪到反面,重打過交= =之後一齊玩ONLINE先FD返

之後呀文哥同愛日莉果單野,我做左出氣袋同保險箱= =佢地D野我就最清楚,但係呀文同我講唔好同人講內容,所以唔講啦

重有...我發現左肥明中意好多人= =睇相圖5..呢個係其中一個,重有相呀...回復多過10篇先發表

到左相片解說時間啦

圖1:呀賓佬做緊咩= =係到金雞獨立,唔係= =佢係搬緊張椅,岩岩我影到,就變成今啦

圖2:果個畫緊野果個,就係好出名畫畫果個愛日莉啦,畫緊我地班D人

圖3:超型仔的峰哥啦,睇到佢都男就自殺,女就好興奮啦,佢英文好勁

圖4:果個就係肥明啦= =,佢係到打鼓...

圖5:講左= =

圖6:呀男班長同高佬唔知係到做咩野亂影

圖7:右邊果個..喵欣,人地畫又跟住人畫..唉= =

圖8:呢個就係小明啦,佢成績幾好

圖9:我地呢班D人玩棋好勁= =

(多過10篇CM先再打)

_____________________

(7月14日)

)我今日係愛日莉個BLOG到先知到呀鋒要轉校

唉...點解我係佢個FD家陣先知...

果日散學禮都無同我講過.鋒哥呀,要走同我講啦,點解唔同我講呀,我都係要找D野發洩囉,打左幾個鐘頭機...諗通左.有D野,要黎就黎,要走就走,無得強求,佢都唔想,邊個會離開自己FD...我只想講一樣野姐..呀鋒,有機會一齊飲茶,88啦,我的老友

TSZ25000係7月14日晚上11:30立

                                                           



2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


7月11日發表學年報告= =記住睇 分類: 未分類

如題,家陣好夜唔打= =



2008 年 6 月 30 日  星期一   晴天


6月30日,離升班日子唔夠1個月 分類: 未分類

 我都係呢到同班好朋友一齊返左一年學啦

呢一年係我返學生活最開心的一年

小學果陣我就黎暑假果陣都會好開心,但係今年就唔係啦

我唔知我D朋友會去邊,我唔知我會去邊班

我唔知我同邊個人一班

係呢一年,我有好多朋友

好多波友

重有我中意的人

好多好多野.........

光陰似箭,今又一年



 

">