我家陣係到攪緊私服主程式....
免安裝= =
(100%無毒...如果無亂攪的話)
但係真係到勁多bug,我用左3個鐘,起碼見到2,3千個bug
例如入左黑色地帶(出左地圖,呢個就密我幫你攪..我個ac名係gm001)
無啦啦彈game,咩錯誤要你彈game果d(重開就得)
有5秒行唔到/一登入就行唔到(要等佢load機)
明明開左果個書,禁左start都玩唔到(呢個係亂轉程式碼的後果)
同npc講野個npc無野講又走唔到(返去人物選擇就得)
呢d都係我攪唔到正常的bug
要大家就一下佢..唔好意思

我打二樓果陣影= =給我用爆雷炸死..出好多野出黎
遲d給你網你地download個主程式
一定要睇說明 |