| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|



|
呆/
|
                                       
1013- 金雞->旺中.回家
1014- with呀堯去圖書館溫書-0-乖孩子.溫左兩個鐘
1015- 星期一 測英文-_-對住份卷呆左.
冇左一堂英文堂 特別的開心.因為可以對少余sir一堂
小息.商業,中文,中文.呆呆又過三堂-___- ..
數學.社會社會.社會連續不小心地說了兩句粗口
omg,放學`301留堂.同呀翹,呀華,虫虫,何琪傾八婆野
傾足成個鐘
1016- 星期二.測數學.好采-0-大部份佢考既都識`除左一題之外
英文商業商業,悶悶地過去.音樂白痴堂= ='
數學 - 王sir太誇張了吧.咁快就改完-_-' 拎74/100.第一次數學咁高
哈哈.真係前所未見-0-'勁開心,不過有一題差得好唔抵-_-
明明識.不過諗諗下以為會錯,寫左第條 如果唔係有82分-_-
真的很笨啊.如果有何保大佬小燕黎d咁聰明既腦袋多麼好呢
大富貫既咖哩雞飯有少少,頂唔順 =__________=都係大快活好d
旅遊.最愛既一堂.社會wppc,放學.又301,又傾八婆野
五個八婆傾唔完-0-
1017- 星期三.考WPPC,唔知黎科會唔會肥-_-'不過多數都.
數數中.發呆發呆.呀sir講既除數完全唔識囉=_=
中文英文英文.救命呀,我每日都交緊學費.但上堂就唔專心
攪什麼鬼啊.=_= 放學.今次芬女加入戰團
六個八婆又傾八婆野.哈哈'好好笑
回家有件超級開心快樂既事.令我訓唔著.哈哈
1018- 星期四.朝早6點起身溫商業,溫左成個鐘-0-
今日很早回校.不過..一返到學校開lock架整親
流血=_=' 好采有黎同學借膠布同埋幫我整:謝謝你
還有.莊莊借我一本中文書.也謝謝你 :D
\商業.OMG 長題目亂做亂做.哈哈 有溫既冇考-_-冇溫有考
甘小姐玩野0__0 中文數學又發呆.shit
三堂旅遊.好野-0-超鍾意;; lucnh今天食包.個包超好味
商業上堂.英文兩堂,白痴地過了....
放學見到勁爆野.alex蔡同蔡同學"咬口瓜"
笑到我死咁制.個種神態我真係唔識扮囉
放學.同呀堯去樂富^_^'回家
                                           |
|
XD.︰2007-10-18 11:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|

|
嘻嘻…
|
                                       
10月9*英文英文,極悶.商業商業.DIU 調左位-0-
冇得同嘉文坐TIM,頌要比人調去D屎忽位到
小息比ET WONG鬧左幾句-0-
音樂,數學ON姑姑地過左,LUNCH 食物既引誘很大.SHIT
旅遊=]超愛,社會.文書,又ON姑姑=_=放學,又唔記得
10-10* 朝早ET Wong又講幾句-0-!!,打字
慢左-0- 社會,唔記得,數學數學超級眼訓
中文中文做報告,諗爆頭...英文兩堂
同哥拉,大眼雞,展期玩-0-比傻仔yu屌
放學,返屋企個房終於有電視-0-ya!
10-12* 社會,周sir朝早發脾氣..展期比人鬧到喊-0-omg
中文.望住個獅子山過一堂-_-'' 兩堂文書,呀.miss lau睇我飛輪海-0-比佢睇蝕哂/__\SHIT
睇完頌要比佢串- -'話"少女就係鍾意黎D" oh my god" 數學.呀sir既get好廢= ='
lucnh,食飽-0-ya,英文,重測.兩堂pe,排球.冇打過= =''因為唔識打
放學.重測..之後同美紅睇社際..女人真係可怕.都唔知係打波定搶波-0-個個都狼到死
打到發脾氣咁制.哈哈;回家回家,7點半交收-0-70蚊,ya then同家姐仙姐食50嵐-= -

                                           |
|
XD.︰2007-10-13 03:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|


|
中秋/
|
                                       
中秋節 - 25號.WITH 堯展期仙姐打邊爐-_-'
堯姐遲大到.oh`等左勁耐-,-'個肚超級空虛
打打打打打.打完,落公園.
同細鬼,get豪,細咀,歐陽等個d on99的玩"立足"
哈 仙姐怕左佢地-0- 攪笑..3點幾回家
26號 - 小學聚會.2點 獅子山-0-
等等等..無奈 要等到8點鐘 點等呀??
洪朗傑,肥文,xx謙話去觀音山-0-'
去到都係冇位.要去下下下下面個到
條樓梯超危險.-_-' 叉錯腳分分鐘跌落山 秀英帶路*_*
落到去,得幾台人.我地去到4點幾,d人都差唔多走哂
燒燒燒.鄧小姐:你好撚過份/吹水都算啦.淨係理自己-,-on9嫁?
三年半前.同三年半後都係咁樣.做人唔可以進步d既咩??
激到我死!! 6點幾.天差唔多黑哂.我提議上返去
因為實在太恐怖..驚一陣太黑返唔到上去-,-
上返去個時爭d pk.好采有洪朗傑扯住我,唔係一早跌左落山= =
一氣行到去上,痴孖根嫁.莊莊呀翹黎左..嘻嘻!!
燒燒燒.小插曲.oh,勁過份囉.都唔知咩人黎加
8點幾-0-'走佬.打的- -一舊水.行落去再搭的都係15蚊-0-'哈
27號 返學.星期四,小測.完全唔識 對住霍惠珍五堂,我要死啦...=﹏='
28號 升期.on姑姑的-0-..文書堂超眼訓.劉鳳森叫左我兩次= =頂唔順
數學比呀sir鬧到死-_- 自己做功課.錯又比人鬧一面屁
抄又比人屌 ? 做唔做都死- -?哈.王sir你想點?
pe.哇,又做體能..死得人呢,janpo豬好衰=_='
放學.同呀堯去旺角同九龍灣..返屋企個時玩交換秘密.哈
萬萬的估唔到.搭211前面個肥仔想笑又唔笑得,哈哈.勁攪野
我落車同呀堯頌大聲笑,哈.見個肥仔忍笑忍得好辛苦~ha
回家.很大的插曲 我真的討厭你呢.我哭了/______\.....
最後我還是選擇放棄... 因為已經有了她
                                           |
|
XD.︰2007-09-28 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|

|
2007-09-22
|
                                       
921 * 呀堯生日快樂.HOPE YOU BE HAPPY :D
922 *二家姐生日快樂.開心嗎???
黎排好鍾意講on姑姑- -'口頭X
921 - 放學,回家.7點出去同展期.啊堯出去韓燒,,
搭1號車.哈哈,好白痴.我地三個對住後面D巴士既人SAY HI
好多野食係咁食係咁食
但佢個什麼扒好難食.最好味係果D甜品.雪糕.小菜
呀堯想燒左人地間野.哈哈,冇啦啦攪到好大火.三個傻仔嚇死= ='
食到超級飽,坐二家姐,冷雨順風車.車入面有好多屎迪仔..
922 - 買左兩本李牧童既書$100@@ 再係yahoo拍賣bid左5本李牧童既書=]
yo.超愛佢既書.中秋.未諗到點,26號同小學同學bbq,聚舊*v*
不知三年多後他會變成怎樣呢?.. 帥還是呆仔?嘻嘻 =]
突然諗返起一樣野.好攪笑,原來我識得最耐既朋友係熊城輝
由3歲幼稚園識到依家中四,頌同班.15-3=12 可以話識左12年..= ='
本身都唔記得.前日見到一張舊既相.我跟媽媽既一張幼稚園照片
我身後出現左熊城輝既樣.哈~~估唔到.. -____-''
想張開口說 但事實並沒說起
惟恐得到會是被拒滋味
難猜測你怕你又來又去
假使捉不到你 只好忍心放棄
要設法淡忘 別讓日後又記起 想忘掉你
係呀堯XG COPY的.我自己UP有排,好想打展期第二行右面第一張個樣 哈
                                           |
|
XD.︰2007-09-23 12:14 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|

|
攰死, =_=;
|
                                       
星期五.數學堂非常的努力-V-; 英文堂勁悶
上PE堂.做體能做到我死咁制,首先做個唔知乜鬼野,加埋6分鐘
腳都軟埋.之後要跑15分鐘,我扮跑.其實係到行緊-_-但都攰死
星期六:*v* 3點同呀堯出去旺角' 睇1408,
一開頭冇咩野-0-中間開始嚇死.d音響鬼咁正
個男主角好迫真.畫面都係一樣,超迫真-0-' 真係好正
不過到最後我都係唔明個結局up乜嫁- -'哈.太大深度啦
有到好正,佢本來想爬牆去隔黎房永求救,點知搵唔到隔黎d房,個圖得返佢一間房 激正
then去旺中行左陣,返黃大仙同姑姐佢地吃飯-0-
君濤,青男,田仔,仙姐四個細路超級嘈.我同表姐都頂唔順
青男超可愛呢-0-'佢笑個時好得意.同仙姐好襯 哈哈
今日超攰.依家終於明1408 up咩.原來佢見到既所有都係事實
係yahoo知識又睇到on9野.
我點樣先可以成為龔如心遺產惟一繼承人? 我都有張同佢合成照o既合成相喎?
孟婆湯係邊度有得飲?
要作一篇中國古代名人專訪文章,邊個有佢地聯絡方法?最好就有ICQ/MSN/電郵地址
我遺體就黎比人火化,但係發現領遺體者並非家人,想彈起身同人講又冇人聽,我可以向邊個部門投訴?
養Hello Kitty同養其他貓有乜分別?佢冇口,咁我點餵佢食野?
我想送我個仔去讀霍格華茲學校,咁學費每年幾多?手續如何?間學校o既校園暴力問題係咪好嚴重?
剛收養左Dear Daniel同Hello Kitty,但係我驚佢地會攪野,成竇貓仔出黎,我使唔使同佢做絕育手術先?
                                           |
|
XD.︰2007-09-16 12:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|