TSZTSZ630
暱稱: ♡`菠蘿包™♬
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 50
今日人氣: 2
累積人氣: 30665
網站連結
*Mei Ling xanga
*大帝xanga
*展期xanga
*堯xanga

2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天





 

ya
 

昨天.星期日

我竟在211 見到我小學所謂的初戀情人

wa  三年半冇見  佢..黑左好多  不過還蠻帥

11月5日   發覺自己真的很喜歡 運動型的小子

 


XD.︰2007-11-05 08:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天





 

2007-11-04
 

123木頭人(葡萄園之戀片尾曲)
作詞:徐婕兒 作曲:徐婕兒

猜不透是哪裡出了錯
戀愛的進度有些落後
據線報說你也喜歡我
怎麼會 還不動於衷
只想報告天氣很不錯
太陽曬得我臉頰紅紅
我也很想跟你做朋友
找你傻傻還不動

默數123木頭人
再不行動就要被扣分
我一直在等著
戀愛紅紅的臉在發生
默數123木頭人
明明暗示得夠明顯了
我很天真 覺得勇敢的心話最動人
腳步太快你走在前頭
我在你背後開不了口
多希望你在下個路口
就會牽起我的手
默數123木頭人
在不表白 天就要黑了
我真的很想問
你是害羞還是太遲鈍

默數123木頭人
給我一秒心動的眼神
我期待著 因為有你讓愛情能完整
123木頭人
再不表白 天就要黑了
我真的很想問
你是害羞還是太遲鈍

默數123木頭人
給我一秒心動的眼神
我期待著 因為有你讓愛情能完整
因為有你讓愛情能完整
因為有你讓愛情 能 完 整


XD.︰2007-11-04 09:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天





 

常測.*V*
 

19/10* 重陽節假期@@.夜晚去左麻麻屋企食飯..
回家等巴士 OMG.見到一隻大老鼠係下面爬左上去一樓既屋到
O左-/\-  我諗個家人要過一個恐怖既晚上了。

20/10* 星期六.晏晝去左六姑姐到
首先去左新港城食pizza hut食野.之後去百街,街市買野-0-
上姑姐屋企-V-'開始我今日去既目的..
OH,貓B冇我想像中咁驚.今次係我黎生人第一次掂貓
哈哈.姑姐話佢超級淆底@@'笑死.同青男,仙姐玩大富翁
整大菜糕-[]-' 夜晚食飯.炒蟹超好味 湯更加冇得頂*v*
10點幾係馬鞍山出黎,眼訓死=_=

21/10* 三姨.同仙姐,凱愉去公園玩-0-' 攪笑
夜晚.可憐

22/10* 考中文.亂做亂做亂做@v@
英文 玩的. 商中文中文on姑姑過三堂
數學.完全唔明  社會兩堂.好攪笑*b*
放學.如常的.回家.夜晚諗住同家姐食野.omg
等冷雨同哥哥等左個幾鐘.餓死@@..
打邊爐.好好味,11點返屋企 12點幾訓教

23/10* 6點起身溫旅遊@_@' 考既時候有少少唔識.=_='
英文商業商業還可以的.音樂-_- 勁白痴既一堂.help]
數學超悶.又唔明佢up乜=_=''  lunch將d錶帶哂上手.超攪笑
旅遊最愛的*v*
社會文書-0-都還可以.放學.接仙姐.回家
夜晚食飯.頌有雪糕  超好味
睇電視.通天幹探好好睇0v0.黎姿個樣好攪笑.哈哈

24/10* 照樣6點起身.溫書  考社會.唔係好識
文書.64分咋-_- 社會.哈哈' 呀sir超級勁爆 ;三句名言
1.食粉筆啦你
2.心諗:你食屎啦
3.'含'家富貴.唔識打-_- 頌有一句.將唔鋸講左唔老泥
周SIR真係超屌-??-'
數學數學.終於聽得明少少啦@@.努力做數
LUNCH又食飽.死吧
中文 中文.遊雲  英文兩堂都玩,好快過左
放學.去左208用左陣電腦 回家.
今晚食炒飯。

黎排超鍾意S.H.E 既歌`好好好聽'由其係別說對不起`替我愛你`我們怎麼了
終極一家琴日做完大結局LU..-0-'冇得睇大東.SHIT
圖片轉自珍寶豬XANGA.因為我忘記了影照片

可愛青男


XD.︰2007-10-24 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天





 

呆/
 

1013- 金雞->旺中.回家

1014- with呀堯去圖書館溫書-0-乖孩子.溫左兩個鐘

1015- 星期一 測英文-_-對住份卷呆左.
冇左一堂英文堂 特別的開心.因為可以對少余sir一堂
小息.商業,中文,中文.呆呆又過三堂-___- ..
數學.社會社會.社會連續不小心地說了兩句粗口
omg,放學`301留堂.同呀翹,呀華,虫虫,何琪傾八婆野
傾足成個鐘

1016- 星期二.測數學.好采-0-大部份佢考既都識`除左一題之外
英文商業商業,悶悶地過去.音樂白痴堂= ='
數學 - 王sir太誇張了吧.咁快就改完-_-' 拎74/100.第一次數學咁高
哈哈.真係前所未見-0-'勁開心,不過有一題差得好唔抵-_-
明明識.不過諗諗下以為會錯,寫左第條 如果唔係有82分-_-
真的很笨啊.如果有何保大佬小燕黎d咁聰明既腦袋多麼好呢
大富貫既咖哩雞飯有少少,頂唔順 =__________=都係大快活好d
旅遊.最愛既一堂.社會wppc,放學.又301,又傾八婆野
五個八婆傾唔完-0-

1017- 星期三.考WPPC,唔知黎科會唔會肥-_-'不過多數都.
數數中.發呆發呆.呀sir講既除數完全唔識囉=_=
中文英文英文.救命呀,我每日都交緊學費.但上堂就唔專心
攪什麼鬼啊.=_= 放學.今次芬女加入戰團
六個八婆又傾八婆野.哈哈'好好笑
回家有件超級開心快樂既事.令我訓唔著.哈哈

1018- 星期四.朝早6點起身溫商業,溫左成個鐘-0-
今日很早回校.不過..一返到學校開lock架整親
流血=_=' 好采有黎同學借膠布同埋幫我整:謝謝你
還有.莊莊借我一本中文書.也謝謝你 :D
\商業.OMG  長題目亂做亂做.哈哈  有溫既冇考-_-冇溫有考
甘小姐玩野0__0 中文數學又發呆.shit
三堂旅遊.好野-0-超鍾意;; lucnh今天食包.個包超好味
商業上堂.英文兩堂,白痴地過了....
放學見到勁爆野.alex蔡同蔡同學"咬口瓜"
笑到我死咁制.個種神態我真係唔識扮囉
放學.同呀堯去樂富^_^'回家

 


XD.︰2007-10-18 11:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天





 

嘻嘻…
 

10月9*英文英文,極悶.商業商業.DIU 調左位-0-
冇得同嘉文坐TIM,頌要比人調去D屎忽位到
小息比ET WONG鬧左幾句-0-         
音樂,數學ON姑姑地過左,LUNCH 食物既引誘很大.SHIT
旅遊=]超愛,社會.文書,又ON姑姑=_=放學,又唔記得

10-10* 朝早ET Wong又講幾句-0-!!,打字
慢左-0- 社會,唔記得,數學數學超級眼訓
中文中文做報告,諗爆頭...英文兩堂
同哥拉,大眼雞,展期玩-0-比傻仔yu屌
放學,返屋企個房終於有電視-0-ya!

10-12* 社會,周sir朝早發脾氣..展期比人鬧到喊-0-omg
中文.望住個獅子山過一堂-_-'' 兩堂文書,呀.miss lau睇我飛輪海-0-比佢睇蝕哂/__\SHIT
睇完頌要比佢串- -'話"少女就係鍾意黎D" oh my god" 數學.呀sir既get好廢= ='
lucnh,食飽-0-ya,英文,重測.兩堂pe,排球.冇打過= =''因為唔識打
放學.重測..之後同美紅睇社際..女人真係可怕.都唔知係打波定搶波-0-個個都狼到死
打到發脾氣咁制.哈哈;回家回家,7點半交收-0-70蚊,ya  then同家姐仙姐食50嵐-= -

 

 
 

 

 


XD.︰2007-10-13 03:25 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天





 

平淡的@@.
 

30* 係屋企-v-;夜晚去搵欣堯同袁偉明同昕-0-
本身諗住做愛神丘比特..點知攪出個大頭罰

1*本身諗同欣堯去睇煙花.不過晏晝四叔叫我同仙姐bbq
去到冇爐.等左一陣,人地借個爐比我地燒住先>V<
之後等到個爐,同第d人一齊燒.又識到個朋友.30歲的媽媽`
好好傾*v*頌交換左msn同電話~~7點幾返屋企嚕

2*又要返學.救命@@兩堂英文.商業
同嘉敏坐.好好玩-0- T&T好快過.甘美蓮偏心鬼
同寶寶玩.淨係鬧我.唔鬧寶寶= =系婆..

3*兩堂文書.打字又快左-v-'社會 .冇野講
兩堂數學.眼訓到傻仔.休息時間爭少少訓著左-0-
兩堂英文.傻仔余.兩堂都同大眼雞展期講on9野
返屋企-[ 諗我長遠既大計@@

4*中文中文數學.又眼訓到PK
三堂T&T.今日冇得小組TIM-3-冇得玩.不過好采唔悶姐
LUNCH,哇.我同呀堯快過黎XX啦.哈哈!極快
又兩堂英文.默書,忘記哂,放學,同展期去數理室
ON估估坐左半個鐘,鬆人

5* 今日冇咩特別.淨係有個什麼佈道會-,-
周黎明真係好撚...=,=個個都唔捉 淨係捉我黎屌?
週期性發作咩你.叫你小姐定先生呀?

 

 

 

 

 


 


XD.︰2007-10-05 08:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天





 

中秋/
 

中秋節 - 25號.WITH 堯展期仙姐打邊爐-_-'
堯姐遲大到.oh`等左勁耐-,-'個肚超級空虛
打打打打打.打完,落公園.
同細鬼,get豪,細咀,歐陽等個d on99的玩"立足"
哈  仙姐怕左佢地-0- 攪笑..3點幾回家

26號 - 小學聚會.2點 獅子山-0-
等等等..無奈  要等到8點鐘 點等呀??
洪朗傑,肥文,xx謙話去觀音山-0-'
去到都係冇位.要去下下下下面個到
條樓梯超危險.-_-' 叉錯腳分分鐘跌落山 秀英帶路*_*
落到去,得幾台人.我地去到4點幾,d人都差唔多走哂
燒燒燒.鄧小姐:你好撚過份/吹水都算啦.淨係理自己-,-on9嫁?
三年半前.同三年半後都係咁樣.做人唔可以進步d既咩??
激到我死!!    6點幾.天差唔多黑哂.我提議上返去
因為實在太恐怖..驚一陣太黑返唔到上去-,-
上返去個時爭d pk.好采有洪朗傑扯住我,唔係一早跌左落山= =
一氣行到去上,痴孖根嫁.莊莊呀翹黎左..嘻嘻!!
燒燒燒.小插曲.oh,勁過份囉.都唔知咩人黎加
8點幾-0-'走佬.打的- -一舊水.行落去再搭的都係15蚊-0-'哈

27號 返學.星期四,小測.完全唔識 對住霍惠珍五堂,我要死啦...=﹏='

28號 升期.on姑姑的-0-..文書堂超眼訓.劉鳳森叫左我兩次= =頂唔順
數學比呀sir鬧到死-_- 自己做功課.錯又比人鬧一面屁
抄又比人屌 ?  做唔做都死- -?哈.王sir你想點?
pe.哇,又做體能..死得人呢,janpo豬好衰=_='
放學.同呀堯去旺角同九龍灣..返屋企個時玩交換秘密.哈
萬萬的估唔到.搭211前面個肥仔想笑又唔笑得,哈哈.勁攪野
我落車同呀堯頌大聲笑,哈.見個肥仔忍笑忍得好辛苦~ha
回家.很大的插曲  我真的討厭你呢.我哭了/______\.....


最後我還是選擇放棄... 因為已經有了她


XD.︰2007-09-28 08:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天





 

2007-09-22
 

921 * 呀堯生日快樂.HOPE YOU BE HAPPY :D
922 *二家姐生日快樂.開心嗎???
黎排好鍾意講on姑姑- -'口頭X

921 -  放學,回家.7點出去同展期.啊堯出去韓燒,,
搭1號車.哈哈,好白痴.我地三個對住後面D巴士既人SAY HI

好多野食係咁食係咁食
但佢個什麼扒好難食.最好味係果D甜品.雪糕.小菜
呀堯想燒左人地間野.哈哈,冇啦啦攪到好大火.三個傻仔嚇死= ='
食到超級飽,坐二家姐,冷雨順風車.車入面有好多屎迪仔..

922 - 買左兩本李牧童既書$100@@ 再係yahoo拍賣bid左5本李牧童既書=]
yo.超愛佢既書.中秋.未諗到點,26號同小學同學bbq,聚舊*v*
不知三年多後他會變成怎樣呢?.. 帥還是呆仔?嘻嘻 =]
突然諗返起一樣野.好攪笑,原來我識得最耐既朋友係熊城輝
由3歲幼稚園識到依家中四,頌同班.15-3=12 可以話識左12年..= ='
本身都唔記得.前日見到一張舊既相.我跟媽媽既一張幼稚園照片
我身後出現左熊城輝既樣.哈~~估唔到.. -____-''
 

想張開口說 但事實並沒說起
惟恐得到會是被拒滋味
難猜測你怕你又來又去
假使捉不到你 只好忍心放棄
要設法淡忘 別讓日後又記起 想忘掉你

係呀堯XG COPY的.我自己UP有排,好想打展期第二行右面第一張個樣 哈

Hapi's  Hapi's   Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  

 Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's  Hapi's     Hapi's  


XD.︰2007-09-23 12:14 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天





 

攰死, =_=;
 

星期五.數學堂非常的努力-V-; 英文堂勁悶

上PE堂.做體能做到我死咁制,首先做個唔知乜鬼野,加埋6分鐘

腳都軟埋.之後要跑15分鐘,我扮跑.其實係到行緊-_-但都攰死

星期六:*v* 3點同呀堯出去旺角' 睇1408,

一開頭冇咩野-0-中間開始嚇死.d音響鬼咁正

個男主角好迫真.畫面都係一樣,超迫真-0-' 真係好正

不過到最後我都係唔明個結局up乜嫁- -'哈.太大深度啦

有到好正,佢本來想爬牆去隔黎房永求救,點知搵唔到隔黎d房,個圖得返佢一間房 激正

then去旺中行左陣,返黃大仙同姑姐佢地吃飯-0-

君濤,青男,田仔,仙姐四個細路超級嘈.我同表姐都頂唔順

青男超可愛呢-0-'佢笑個時好得意.同仙姐好襯 哈哈

今日超攰.依家終於明1408 up咩.原來佢見到既所有都係事實

係yahoo知識又睇到on9野.

我點樣先可以成為龔如心遺產惟一繼承人? 我都有張同佢合成照o既合成相喎?

孟婆湯係邊度有得飲?

要作一篇中國古代名人專訪文章,邊個有佢地聯絡方法?最好就有ICQ/MSN/電郵地址

我遺體就黎比人火化,但係發現領遺體者並非家人,想彈起身同人講又冇人聽,我可以向邊個部門投訴?

養Hello Kitty同養其他貓有乜分別?佢冇口,咁我點餵佢食野?

我想送我個仔去讀霍格華茲學校,咁學費每年幾多?手續如何?間學校o既校園暴力問題係咪好嚴重?

剛收養左Dear Daniel同Hello Kitty,但係我驚佢地會攪野,成竇貓仔出黎,我使唔使同佢做絕育手術先?


XD.︰2007-09-16 12:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天





 

悶悶的-_-
 

omg-___-中四既生活真難過

數學,中文,英文,社會都勁難-_-點過?

中五頌要會考  死梗= ='

係討論區睇到d攪笑野.yahoo知識

我岩岩幫個學生買旗,但佢陣係貼左張貼紙比我,咁我係咪要拎住張貼紙去換支旗番黎?

係茶餐廳食星洲炒米有冇得走星洲?成個星洲咁大我食唔晒

碧咸叫我教佢踢波..但係我唔想去西班牙,咁點拒絕佢好?

哥師拉同花師拉熟唔熟?

用紫外線驗鈔機驗人民幣,會否令毛澤東患皮膚癌?

一個不舉的男人能否使用YAHOO 知識中的「檢舉」功能?

我初學英文,係咪應該買套A片由A開始學?

雅虎是否其中一種頻臨絕種之老虎?


[地理]潮吹是否導致海潚的成因?

難道愛不成就要恨嗎?為何yahoo管理員還是對我念念不忘 , 總是刪我的題呢?

徐步高是否步步高DVD機品牌代言人?

我有個朋友叫小李,我應該點稱呼佢阿媽?

車震o既震幅最高可達黎克特制幾多級?集體車震會否引發地殼移位?
母親節將至,我們應該製造更多未婚媽媽來讓更多人體驗身為人母的感受,從而領略母愛之偉大嗎?

點樣先至收服到寵物小精靈入面隻小火龍?係咪要用降龍十八掌?

我想換左屋企道大門,有乜野好提議?我想整隨意門做屋企大門好唔好?

尼采憑乜野話「上帝已死」?佢係咪已經寫左上帝個真名落本死亡筆記度?

我朋友失明了,我需要買顯示卡給他嗎?

我想做變性手術,但係唔知變男定變女好,大家有乜提議?

Keroro是否日本甲級戰犯?佢有冇o係靖國神社比人參拜?
 
 
有點超攪笑.哈哈 @@.. 今日買左兩本書.睇左少少
幾好睇^_^ 70蚊.貴-_- a-1既包超好味
惡魔在身邊,終極一班終於睇完.可以睇終極一家啦 yo*
又要由第1集追到23集.shit  不過佢有成50集-_-死人
有那麼多的時間嗎@@?每個星期得兩日放假.兩日最多睇17-18集
要睇成幾個星期.help`天啊  可以再給我一個暑假嗎?!
返學唔係眼訓.就勁悶  能夠增添娛樂嗎..........
每日都要捱三堂就有小息.頌要落到去同FORM1仔爭食
慘呀  慘呀     這是什麼世界啊..........=﹏=?
我想最快樂就是每天的數學堂同星期五既PE堂.比較輕鬆一點點
 
啊.這張相太帥了吧.....?還有.亞綸首新歌<願意不愛你>超好聽丫!
非聽不可*____*  首歌感覺非常舒服.非常支持這個唱歌那麼好聽的小子 哈
 

 

XD.︰2007-09-09 01:18 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]