







































星期六*v*同哥拉短J出去.坐左陣.
哥拉話去63搵羊肉萍萍,@@'悶死.冇啦啦有d人黎左.哈
笑死.有兩個著mk "路lin他"既人..勁樣衰-.-頌要係仔,真係想笑
之後去完63-.-上左慈雲山,食野
去左小食館-00-飽哂..個大菜糕麻麻地,之後去食薯條'飲涼茶!
死短j..陰尻我-.-咁難飲都叫我飲,shittt-_-' ..好采你識做.原諒你.\_/.'
屋企無聊影的
落雨-_-'
星期日* 同展期呀堯出去溫書-.-'去到圖書館.太過靜-.-
好難溫' 頌見到d攪笑野.. 買左柯南@@'開心死*v*my飛忽.
星期一* 考..科學科技.fuck;識d唔識d-_-'驚唔合格tim^_^'`
放學同左莊莊佢地食大家樂-.-'好似自閉咁.得巴斯同我講野,-_-'
之後去左莊莊屋企..等巴斯,,陪莊莊去觀糖`之後去左apm*v*
攪笑..見到成班仔..個個都係用leviS既紙袋..笑死
Then去左滿記食甜品`正XD' 買完後悔..-_-'我想食楊之金路.但?買左西米路'SHIT
食完返左屋企-00-同爸爸落街食飯..再落百街掃貨-00-









星期二* 中文.唉./\.' 作文作到一舊野咁..頌要有半粒鐘淨..係到訓教-.-
唔方考得好..哈哈@__@' 放左同莊莊.老婆芬.巴斯.柏榮表弟食五十嵐,荔枝之後黎左.哈哈;
後面張 木台 有條仔叫暏暏..笑死咁制-_-'食完租碟,,再上莊莊屋企溫書;
去到都唔係溫書咁-_-'HEA左陣先溫''細鬼.蕭仔上埋黎=_='冇啦啦同巴斯嘈
無奈..唔洗接仙姐.表弟好認真咁教左我一陣.then唔想溫,打牌=_=細鬼荔枝..高手`
6點到汁野-_-'莊莊呀媽返黎.哇,嚇死;成班入哂房,最後莊莊出手.終於走得甩'哈
荔枝話細鬼好正..唔著鞋係咁跑..笑死''陪表弟等車-_-'蕭仔荔枝陪我買m記'
再同蕭仔搭車返屋企-_-'死啦,,聽日考數學..-_-'冇乜溫過!-v-點算好呀?
我最愛的柯南@__@'










































