TSZTSZ630
暱稱: ♡`菠蘿包™♬
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 50
今日人氣: 1
累積人氣: 30679
網站連結
*Mei Ling xanga
*大帝xanga
*展期xanga
*堯xanga

2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天





 

9月3
 

暑期咁快就完左囉..OMG-0-

惡魔在身邊頌有六集先睇完.終極一班又未睇完-_-' 點解唔可以放耐D嫁

放不下,退後,非你莫屬,佔有好好聽-00-新歌都唔夠舊歌好聽

琴日唔夠訓  最衰都係盪婦-0-冇啦啦拉人傾電話.頌要唱小明小明坐火車.笑死

第一日又返學.真係勁唔慣-__-'禮堂.哥拉美紅笑料百出@@

周黎明副班.哥拉.你爽到啦.哈*_____*

咩都跟學號.太煩了吧   and重要是隔黎那位同學真不行了

她經常跟我說一些九唔搭八的東西.我都不知比什麼反應好吧

累啦累啦累啦累啦.好采今日放半日.可以睇埋惡魔在身邊yoyo;

2007.09.03 : 表弟生日大大大大大大大大大大大大大大大大快樂*v*`

---------------------------------------------------------------------------

拜託啦.過二天你就24歲了吧.思想行為頌咁幼稚.我還比你懂得多

請你不要忘了你個寶貝女.麻煩你做個有責任既媽媽好嗎.真討厭

請你不要將責任推在我們身上,女是你的`不是我們的.非常麻煩呀你

請你不要在耍脾氣.任性吧。媽媽`最好的朋友雖然走了.那又如何?不能勇敢面對嗎?

做人要那麼軟弱嗎? 無藥可救啦你.對著你只會覺得更可悲


XD.︰2007-09-03 05:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天





 

-,-'
 

8月27*

12點帶仙姐去馬鞍山-.-'成粒鐘  1點出去旺角等呀堯

又成粒鐘-_-坐死人..  今日見到好多人啊  今天起要改名嚕.

呀堯話我叫淫娃 佢叫蕩婦.'淫娃蕩婦'  =_=佢強迫的`

首先見到 官恩娜,鄧穎芝做show, Then見到雞精-_-'

去完買野.見到get豪細粒周仔.又撞到雞精;

雞精同埋我地一齊去買野-_-' 見到許dee.後見到e神嫂.真人都幾令,真人同雜誌既分別

去買書-.-' 哈.個呀叔同條友好攪笑,之後落到去-,-見到大佬呀雪.. 終於返屋企啦

攰死人,今日用左千幾蚊-_-又買鞋又要買書;好重-,-'

大家返屋企之後,蕩婦黎左我屋企..坐左一陣走左-_-

10點幾落樂富接返仙姐-3-'

時間真係好得快.冇意中發現左本相簿  係仙姐剛剛滿月時間既相

唔經唔覺.黎個o靚妹我已經對左佢五年嚕  唔怪得d人話眨下眼就大囉.哈哈

仙姐見到張相.佢竟然問我-.-'個bb邊個黎加?我即刻笑左

張相呀爸呀媽笑得好開心.冇錯  回憶真係令人開心令人痛苦

其實我都好想時間過得快.因為時間可以沖淡一切

希望時間可以沖淡我們一家既悲傷吧`雖然媽媽走先一步

但頌有家姐.老豆.仙姐.哥哥`這一切已經夠了

 

 

 

 


XD.︰2007-08-28 02:40 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 16 日  星期四   晴天





 

2007-08-16
 

唉也  我放棄左呀kay啦.because大東實在太太太太太太令仔

愈黎愈愛大東`做戲好好睇.又攪笑.又令仔.又有型

大東既終極一家出左啦`係台灣己經做左8集-_-..

之前都未睇終極一班..SO都係要睇左終極一班先

成21集..依家先睇第5集,,雖然冇花樣咁好笑.但幾好睇

哈哈.辰亦X個頭好鬼正-_-'立哂上去 都唔知想點..

SIMS 2 就黎玩得囉.. 呵*b* 最愛還是你首歌幾好聽.

台灣既歌真係好好好好好聽-0-哈;

今日睇電視 天下父母經.母愛同父愛真係好偉大

雖然個爸爸過左世.但個媽媽都冇放棄;好努力為個仔!

話一定唔可以令佢老公失望..努力埋佢個份.真係好感人啊

 


XD.︰2007-08-16 01:58 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 7 日  星期二   晴天





 

=_=
 

今個暑假真的悶也-___-`

哎也..真係愈黎愈愛台灣劇囉

真係好好好好好好好好好好睇^____^;

之前家姐買左花樣dvd.我從來冇諗過睇@@因為太悶了;

決定睇啦-_-哈哈..睇完一集就好想追落去 好好笑

大東同ella真係好攪笑-[]-哈哈''依家先睇到一半.真係好慢呀

點解國語歌可以咁好聽嫁? 給我你的愛`專屬天使`我一直都在

真係好好聽丫..好鍾意大東`ella`亞綸-0-'三個都太得意啦

給我你的愛 讓我陪著你去未來
給我你的愛 手拉著手 不放開
就算宇宙爆炸 海水都蒸發
只願你的記憶裡 有我的擁抱
      黎一段真係好好聽.雖然我不懂唱

但係每次聽到感覺都有點...好似談戀愛既感覺  非常好聽的 

之後上youtube睇之前D節目`亞綸對RAINIE示愛好攪笑呀 ha

台灣既節目真係好好睇,又攪笑-_-以前真係唔識欣賞-[]-

ella同吳尊動作一致-_-哈  大東個樣唔知做乜鬼 好攪笑,哈*v*

 

 


XD.︰2007-08-07 05:30 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天





 

B-DAY
 

羊肉生日快樂-3-'

同羊肉慶祝生日-_-'唱K

又係哥C拉同袁嘉偉兩條友仔既世界-﹏-;

2點半囉左我地預先四左既蛋糕,呵呵*v*

唱生日歌`點蠋祝`哎唷,好幸福的也..

哈哈,唱多左5個字-_-佢先cut,@@;;

唱完係九龍城行左陣.行返去新蒲光`-_-

死人哥c拉-,- 一齊pk; 小健想打我-,-哈哈,打唔到.傻仔@@..ha

63-.-悶的.彩紅.睇佢地玩,又是悶的'小健條八婆終於玩完

可以回家了...真係攰死啦-[]-'

返屋企又睇鄭元暢同林依晨既野,,真係好鬼攪笑-\/-'


XD.︰2007-07-25 08:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天





 

hapi b-day 愉快
 

7月6日.柒六日 -肥拉生日快樂-V-'祝你一年高過一年,,咪再咁矮^_^

哥拉話去唱K-_-'在九龍城等...未見萍萍..諗住買禮物比哥拉

搵極都未/___\唯有..買個蛋糕比佢,,-___-'好行

齊人.去唱K-_-要點半先有房..等等等

袁+偉隻腳好頂誘,,令到呢..笑死-_-'有一忽冇腳毛的`

一開始.哇.哥拉同袁+偉爆咪..頂唔順-_-'好采隻耳膜未穿姐!!"嘈到呢

袁嘉偉唱歌真係好好聽-00-好正!__!'唱MR.Q超攪笑..笑死''^_^

有段小插曲..兩個都死要面-﹏-個個靜哂..小健頌發老皮,算吧.

之後冇咩野..食生日蛋糕..好味`=)  唱完走佬去63..Then回家汁野

去swim*v*著拖鞋去.幾樣衰下,哈- 等哥拉-,-'佢跑黎

成個傻系咁..哈哈`肥婆欣成日都整水落我到..如果唔係你生日.你就死啦.哈

=﹏=游到十點..攰死人啦..游左個半鐘都死得!收賣人命...之後食埋野就返屋企LO=_=

 

 

 


XD.︰2007-07-09 01:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天





 

^_^'`
 

星期六*v*同哥拉短J出去.坐左陣.

哥拉話去63搵羊肉萍萍,@@'悶死.冇啦啦有d人黎左.哈

笑死.有兩個著mk "路lin他"既人..勁樣衰-.-頌要係仔,真係想笑

之後去完63-.-上左慈雲山,食野

去左小食館-00-飽哂..個大菜糕麻麻地,之後去食薯條'飲涼茶!

死短j..陰尻我-.-咁難飲都叫我飲,shittt-_-' ..好采你識做.原諒你.\_/.'

屋企無聊影的落雨-_-'


星期日* 同展期呀堯出去溫書-.-'去到圖書館.太過靜-.-

好難溫' 頌見到d攪笑野.. 買左柯南@@'開心死*v*my飛忽.

星期一* 考..科學科技.fuck;識d唔識d-_-'驚唔合格tim^_^'`

放學同左莊莊佢地食大家樂-.-'好似自閉咁.得巴斯同我講野,-_-'

之後去左莊莊屋企..等巴斯,,陪莊莊去觀糖`之後去左apm*v*

攪笑..見到成班仔..個個都係用leviS既紙袋..笑死

Then去左滿記食甜品`正XD' 買完後悔..-_-'我想食楊之金路.但?買左西米路'SHIT

食完返左屋企-00-同爸爸落街食飯..再落百街掃貨-00-

星期二* 中文.唉./\.' 作文作到一舊野咁..頌要有半粒鐘淨..係到訓教-.-

唔方考得好..哈哈@__@' 放左同莊莊.老婆芬.巴斯.柏榮表弟食五十嵐,荔枝之後黎左.哈哈;

後面張 木台 有條仔叫暏暏..笑死咁制-_-'食完租碟,,再上莊莊屋企溫書;

去到都唔係溫書咁-_-'HEA左陣先溫''細鬼.蕭仔上埋黎=_='冇啦啦同巴斯嘈

無奈..唔洗接仙姐.表弟好認真咁教左我一陣.then唔想溫,打牌=_=細鬼荔枝..高手`

6點到汁野-_-'莊莊呀媽返黎.哇,嚇死;成班入哂房,最後莊莊出手.終於走得甩'哈

荔枝話細鬼好正..唔著鞋係咁跑..笑死''陪表弟等車-_-'蕭仔荔枝陪我買m記'

再同蕭仔搭車返屋企-_-'死啦,,聽日考數學..-_-'冇乜溫過!-v-點算好呀?我最愛的柯南@__@'

 


XD.︰2007-06-12 10:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]