| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

 |
|
2006 年 1 月 1 日 星期日 
 |
1月1日(06)
 |
1月1日.. .. .. . ... . .. . ..啦 . ,
諗返起之前D野., . .就覺得過得好快. ,.
2005年**既野., .真系勁多吾開心., ,右有勁多開心喎.,!!*
我吾想諗返吾開心既野., . ,再返黎.,
吾會再有人煩., . 想過D開心既生活!!!*-
之前D野要同我死開; . .,.吾好再講野., 只有新既野愈來愈多.,
愈來愈開心. ,!!**
. ,!!06年一定會比之前更更更更更更更更更更好.. ,.
吾會再有2005年,啦. ,.2005年,再見]]]]**
雖然是少,,但是我覺得有意義就夠了. ,!!*
|-|appy |\IEW YEAR.. ..... .
|
|
2005 年 12 月 30 日 星期五 
 |
.,.;;;出去挽>\/<"'
 |
今日約左舊FD仔去街街. .,.我10點幾就出左去啦.. ,
去到太\/\/o既火車站..,就去答火車車..
去沙田唱[]|<仔啦. .,系Green Box個間
呵呵.. ,好耐都未唱過|<仔啦.. 吾知會點呢. .
去到就入去. ,!!*好細比之前細好多多牙. ,
唱到12點45分牙. ..,唱完我地就去西田行. 去埋/\/\UJI買野.,
行完右買完. ...就去/\/\|<啦. ,.行旺中.. >[]<"
行完冇咩做. ..我地就去影貼紙相. .,好慘. ,得一張.. ,
想再影過啦..勁多人喎. ,!!*-咁我地去返旺商到影啦. .,.
哇哇.,!!*個到仲令右大.. ,好過系個到. ,>3<"
影得都幾好.. ,話咁快就要走啦 .,><"
走個時., 去左零食"勿"語睇野&&買野. ,就走啦..
答火車車 .,.,系車個時聽返我同舊FD仔唱D歌. ,.
卡卡.. .好好笑. ..,>\/<"返到去仲好早牙. ,
|P..S::SOR牙. .今日要你等我咁耐. ,遲左., >/\<"
吾好煩啦. . .. . . |
|
2005 年 12 月 29 日 星期四 
 |
.,.;;;無聊..,;
 |
今日我11點幾起左身啦.. ,
今日要去睇牙仔. .好驚驚添,.>/\<"
等左一陣., .. . 去到話咁快就到我. ,. ,
呵呵.. 個個牙醫話我..................D牙仔好健康. ,
好開心牙.. .佢叫我張人個口.. ,佢放D水既野.. ,
搞到我勁辛苦. .. ,整完之後好左好多., .,
走左LU. ,去BUY唱歌D O米. ,
BUY完 .. ,.去食野., 走個時., ,卡卡.
, 比我見到., SOKI牙.. ,. 哈哈., , 同我笑., /\/\*-
THEN. . ,. .返左HOME囉.. !!* |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
 |
 |