今日右遲啦....,同SO/\/\E!一齊飛的.,.
我地一到去入., 等左一陣.,個個司機同我地講個D雞腸. ,,牙., 問我系好多野., .=[]=
. ,返到去., .,只系凍囉., 唉** , ,. .第一堂就系中文.,.死死死., ..要演講.`.,
.>[]<.,唉唉., **好彩最後陳老師吾記得,.,所以下堂中文., .先講.., .
到左LUNCH個時 ,,.諗住BUY野食啦. ,點知.,BUY就BUY到.,
不過就冇台喎.,!!*.唉唉.**!!為有我同林LING企係到食杯面啦., .
食完之後., 呢., .我同LING一齊., .吾見佢地((SO/\/\E!&牙YEE))...,我地好似聽到佢地講話.,
去11樓., 咁我地就去左.., .我地就企係到., 睇X仔., ...上返去., .啦.冇咩人.,.得全女仔., .哈哈.,
科學要小測牙.,吾識., 今日放學比/\/\ISS \/\/ONG留. ,.., 堂., .,留到5點左右啦,, .,
我同牙[]., 吾想 跳咖., .><.,,.但比/\/\ISS \/\/ONG叫話要去跳. ,. 唉唉., **
得返吾系好多時間., .都要人去跳., .,不過去死., .
跳完之後., .我地諗住牙YEE$SO/\/\e!會系到等我地., .點知., 去到/\/\記.,就吾系到., >[]<
就同牙[]一齊走啦., ..`去到大埔火車站個個火車個到., .."A" 前個個既特微咁., .奇特
呵呵.,卡X3, 原來系SO/\/\E!令女. , ..哈哈., .右會咁咩既., . "
P.S:好YEAH...,聽日吾使番學..>3< 哈哈., .聽日想去MK買牙..,;,.,
|