今蕉呢就......................" 都係吾好講住先....>
講返琴晚先啦......發生左d咩呢.......???[ UM.......吾知呢可.....!!!]
琴晚3點幾先訓.......仲要係悶到係個廳度發顛囉..........
算啦......是但啦.......好喇......."今蕉10幾醒左.......之後整整下野就12點幾喇...
仲同秋燕講11點半出門口.....-0- [ sor....秋燕"] 之後去到啦....無野做架囉....悶悶的.....
就係度sd下sms呀果d囉......" 到左佢地出去玩[數字球]啦.......點知..... ICY 搵我做擋箭牌.....
甘基本上都幾易掟得中佢O既....但係呢........(某某人)[邊個就廢事講啦"] 講起真係火都黎埋......"
(人黎架你?甘都掟吾中?隻眼有問題呀?)又會甘準掟中我條頸仲要係"尾龍骨"喎......"
(係咪真係甘準呀?????中到正"!!)你要掟O既好似係ICY囉....."
本身我都覺得你吾會中我O既......因為我知你應該會掟得中ICY"但到你掟完O既時候...!!"
[好無奈囉我..][大佬呀......!!真係痛架.....你試下丫"] 我仲差D想喊出黎囉......."
你仲要笑喎.....>"果1刻我已經覺得你係有心掟我架囉......"
真係把火.....佢仲要整搞到秋燕撞埋條柱度囉.........
秋燕塊面係瘀左囉而+......."真可憐"
吾知某某人會吾會有D覺得自己吾岩呢......."你自己心知肚明啦係咪特突....."
吾該你啦..............吾滿意咪出聲囉.....!!洗吾洗搞甘多小動作呀.......????????? -0-"
唉.....吾講喇......."到到5點幾倒就走喇........去左ST搵呀蟲AND呀斯"
晏小小呀斯個男朋友仔都黎埋.......查實都幾似呀斯囉......傻傻地甘...."-.-
之後就係甘行啦......行完佢地去左食M記......我就無食"因為吾想食野:"
佢地食到9點幾就返屋企喇....我返到去差吾多都10點啦........俾我家姐話左句囉..."
唉......呀爸呀媽返黎又吾知會點話我喇-.-"總之我就打個電俾佢地先啦......"
算喇....吾打喇.................去訓喇"
|