今日11點幾先醒* 12點幾過左孟魚屋企* 之後佢送我落去補習*XD 個呀SIR話我D英文好左少少 =] 叫我再比D心機* 3點孟魚落左黎接我XD" 吾夠1分鐘呀媽就打黎同我講;;;[你好返屋企喇下]"-0- 跟住我話去食埋野先*就同左孟魚去左食野LA" 等左成個鐘先有野食" 食完就拿拿臨返屋企喇* 廢事比人嘈啦* 我吾想再過D好似坐監甘甘O既日子* 超級辛苦"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 最慘係連電話都無得傾....*甘先死><" 就快迫到我死架喇佢地.....!!