今日丫..個個明琴日整古我丫!!
教左4點幾鬧鐘響""死人頭*
不過點會阻到我訓覺丫..繼續訓.ZZzz..
THEN差不多10點起左身..
落雨啵*滴答滴答,,,(吾,,D擬聲詞真好-3-")
好黑丫...食左早餐,,玩電腦..有D悶添""
諗住同陳霖玩桌球,,靠*LOAD唔到的"
THEN傾ICQ""悶....................
不過好過番學*KAKAAAA@@"
成1點,,琪先打黎*使唔使訓咁耐ARR!?
THEN換33,,,走佬..今次快左喇*^^"
出面好凍凍唷..>~~<"
行到天橋..撞到..哇*芷晴同余子醬丫*
好掛住你地丫...HA*好彩冇喊姐..
傾左陣..就SAY BYEBYE 嚕...
希望下次有機會一齊玩啦!!!!
真係好MISS佢地成班6A既人丫"""
唔知幾時可以番梁記逛逛呢!!?"
去左曬相..諗住睇下張MB卡整唔整到""
靠..點知比佢混左我$10""-3-""
唉*琪囉..爆哂粗又唔同人講喎可!?
HAHAHAAA!!!無奈耶.."
同佢去左KFCC,,係SASA就見到D人"
討厭""食SSSSSSSSS吧!!!!!!!
兜左陣..番左我屋企..整日記*
冇乜特別,,唔想打喇""""
係..整左個新板板::http://gb3.demons.to/afgb.php?A=tUNG_726
|