寫日記 登入 首頁 論壇

暱稱: _小彤*
性別: 女
國家: 香港
關於我...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 

``YO*

2006 年 1 月 19 日  星期四

今日考CV..最後一日考試都死埋*
個D時事題都唔係時事題黎既!!
KAI架*1D都唔關時事..靠*
放左學..本來有得去唱K架..
最衰都係條粉腸* "食S大架!!
哼哼哼哼哼""番左屋仔換33..
執頭執尾..約左琪出去玩...
少左個人LO""/ . \"
THEN琪佢洗完白白打比我..
我都仲末得..呵呵...........
之後就出去喇*周圍行..食雪糕""
唔知點解有D想嘔咁..可能食得太多喇"HAHA!!
行左好耐下..番番YLP玩冒險丫..YO!!
要發洩一下先得..係咁掟..掟死個死人MISS.ZZ"
玩左$40""咁就有95飛喇!!勁丫""卡卡..
之後話打排球..咁就番左朗屏打排球...
好耐冇打喇!!!呵...好玩*^^"
打左幾耐下..太累了""
去左打千秋,,好天真丫...
HAHA!!!之後有3個妹妹黎左..
我地咁好人梗係比左佢玩啦!!
佢地係咁叫我同琪做"大姐姐"
係度講野好似唔知我地聽到咁!!
好可愛丫*我同左個最細個小妹妹..
影相相!!好Q丫*嘻...........
又買雪糕食..-3-""痴左線!!?
哈哈!!玩到差唔多4點番左屋企*
聽日放假丫..YO YO YO"
連放3日!!正到冇得頂頂頂頂頂....
哇哈哈哈哈哈哈..... ""
__________________________________
夜晚呢..同.玩D低B GAME 喎!!!
唉..低B又玩..佢又輸左2次..YO!!
HAHA!!!!!!!!!!!!!*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 172 | »