IS ME ! CRAZY P0 939` IS ME ! CRAZY P0 939`
 

 

(k)TOPIC.:☺26.9.09`

★. CATEGORY IS 未分類

 
 
 
講番星期四先a_a`
原本學校搞水運.
但咁岩我果日要考琴-,-
吾洗番z.z
果日我6點幾起左身 fk-,-
緊張得制. 1路都訓吾番...
係張床到100k左幾個鐘-_-
好拉. 我8點幾決定出去睇電視--
溫下考琴果D野0x0`
溫到9點. 去左洗頭換衫--
準備出街考琴!__!`
好緊張ah吊(!)`
隻手濕9晒: )`
我ah爸話車我.
超開心55--
原來我考琴果到係藍田(!)`
吾好再遠D?v?
係車入面我開大個冷氣=.=
好似大少爺咁坐係到+.+`
終於去到拉;L
仲以為個商場好令.
原來係果D cheap cheap 商場--
果間琴行仲細-_-
冇位企10r-,-`
果個人同我報道`
佢把聲超似伍詠眉10r咩事.
笑死--
係果間死人琴行仔等左半粒鐘-_-..
我緊張到去左次所3次OvO;
哎也/0\
到我拉 到我拉/0\
好驚ah`
我同我個伴奏入左去.
個考官都幾n1ce--
不過果3隻歌走晒音10r T__T
我對吾住我老師 t口t..
跟住就到唱歌.
我唱歌冇問題拉 AvA`
個考官講野超快-,-
我都冇諗就答左出泥拉-__-v
估岩拉希望._.`
跟住Sight reading.
死緊-.-
初頭以為得1句;D
點知有成半版-,-
呢part肥緊.
唉............
到最後我扮開心咁同個考官898 t__t
吾知點解我考完即卡鬆晒 v3v~~~~~
番到屋企.
我同我ah媽搭211去黃大仙食壽司.
成輛車都冇人.  得我地2個--  ) 帥爆.
去到之後叫左勁多野食 hehe--
我玩到個waiter仆Kai-__-`
仲切左個令仔出泥AOA`
食完野我去左買錶*0*`
勁搞笑10r-.-
我簡左隻錶之後-.-
果個人同我講勁多野-.-
又咩保養又咩咩咩 xyz!`
好煩ah佢>0<`
同埋佢個口都幾臭-.-`
比大家睇下我隻令錶*0*`
反晒光10r Fk-.-`
其實佢好令咖55*V*..
番到屋企就玩電腦yeah!!!!!!!!!!!
 
再講番星期五--
呢日我同家姐去睇戲;p
睇死神yaaaaaa~
跟住勁黑仔10r.
又撞到d同學 d1u-.-
仲要同1間院 =.=`
六合彩都冇咁岩(?)`
跟住成個院都係D外國人.
仆佢個臭kai.
係到嘈嘈嘈. 又飛爆谷又去次所.
姐橪住晒.
仲要有d人冇買飛係到扮晒野-.-
坐左我地個位ahhhh`
我家姐即卡話佢-.-  好正義啊*口*`
開始睇果陣都好番D.  但仲係有 fk fk聲 10r-.-
吾好以為我吾識英文ahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
其實我想睇3D.
但係我家姐又吾想睇--
s0冇睇-.-
有1到係有條女冇箸衫係到做野-,-
吾知3d果陣個波係咪凸出泥GE呢-.-
笑...........
我覺得都OK-__-`
冇我心目中咁好睇-__-`
睇完之後有小小驚搭電梯-- !%!5.8`2#$9^&~@
haha` 亂諗野!3!`
睇完番左屋企lu~~
 
講番金日-__-
金日冇野講89888888;)
 
放相~~~~~
 <超令仔55-- <可愛的屎撈B*口* <令仔說再見(?)` <囧了-__-` <哇!  @#%4154#@#$<望咩ah? 未見過令仔?v?`
 
 
 
 
★. POST AT 2009-09-26 10:30 AM