IS ME ! CRAZY P0 939` IS ME ! CRAZY P0 939`
 

 

(k)TOPIC.:番學的第2天*v*`

★. CATEGORY IS 日記♥`

 
 
 
頂. 金朝六點五起左身ah!
食完早餐飛左落街搭車=.=v
搭緊車果陣已經超攰超想訓.
七點幾番左去學校吹水ovo`
開始同陳承軒熟熟地55
識到1個新朋友=.=
吾知叫咩名啊~ 係泥啟榮介紹55
細細粒-_- 幾得意hahahaha`
跟住就入HA11聽講座.
吊佢媽媽-.-
輔導主任講完. 又到訓導主任講-__-
跟住又到校長講. 又到副校講=.=
又比社工講. 又比4條果D咩總領袖生侯選人講x__x
成個幾鐘10r D1u=.=
坐到條腰都斷埋 囧.
全部都係廢話 凸!!
番到班房攰到痴筋:o)
同D朋友吹水=.=
跟住放學拉~
我搭的士番屋企A_A
個司機狂問我問題 d1u=.=
問完又問. 題題個意思都1樣咖/__\
我咁攰仲要我講野 fk-.-`
番到大廈門口-_-`
po Kai拉=.=  吾記得左個密碼 囧.
我就係出面扮搵野等個 康間 開門比我=_=+
點知佢吾s0我=.=
我就撞拉-_-` 點知撞中左 笑OvO`
我入到去仲啤左個  康間 1眼hahahahah 0V0`
番到屋企冇野做就訓覺88`
 
★. POST AT 2009-09-02 02:11 PM