|
TaKiW
| |
暱稱: TaKi 性別: 女 國家: 澳門 地區: 花地瑪堂區
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 6 月 1 日 星期五  |
| 面對著數學我哭了... |
今日考左數la..我今日6點就起左身溫習lu.. 7點1個字就番到學校同軍軍1齊溫,點知佢又遲左番wo!!咁就哂左我d珍貴ge時間la,我地去左飯堂溫,佢做教我戈個,但我好似見唔到林鴻銘係到,軍軍1直都係到話我,做咩咁蠢嫁,係估我想嫁咩.. 又話我f2點升上黎嫁..!!咁我f2戈時都係6十幾ge,咁而家1升上B班咪更係5合格la~~&我d理解能力係差d ge,譚山雖然都會話我,但唔會話得我咁應..,軍軍佢d進度又咁快wo...聽都聽唔切,,平時譚山講好慢嫁ma,去到8點佢話5教我la~佢自己要溫,我自己係到睇...點解都係咁多唔識ge,跟住好似有d精神緊張過度就有d淚光,本身我都盡量忍住左,點知冼家宜冇lala話黃德儀你做咩好似有d想喊咁ge..??跟住我就忍唔到流左出黎..,1滴滴咁跌落d紙到,冼家宜仲講埋d風涼說話wo..!!佢之前仲話佢覺得同施連奴發展得太快la~覺得好似有d對唔住小彤wo..!!幾想同佢講,如果唔係你..!!小彤會唔開心咩..!!施連奴又係ge,分左冇幾奈又同第2個..!!如果林鴻銘見到我喊唔知佢會有咩感覺le,不過我林都係覺得我"嘩..!!咁白痴嫁,仲細咩..!!"1定係....但到我考戈時我又唔係好緊張咋wo..!!不過如果我真係要補考,我真係唔知比咩反應好...
2007/06/01 18:02:31
| |
2007 年 5 月 31 日 星期四  |
失落.....  |
尋日考完第1科戈時,我同軍軍&文文去左溫生物,點知見到林鴻銘佢地,雖然你有男仔,but好似有好多女仔,即使佢經過我旁邊,佢都扮睇唔到...!!到左放學戈時.........我見到d...........
我見到林鴻銘同蘇姗...企係1齊好似就要過馬路咁...雖然佢地好似又等緊fd...但都冇可能要1齊企下..!!可能佢地已經......唔出奇ar..!!好多男仔都係咁嫁la~戈陣時我ge感覺好似叫我"黃德儀,你係時侯要放棄la~"或者人地真係1齊左le,&佢已經中意左其他人,就黎到佢生日la~~點算ar!!我應唔應該送野比佢好,如果送又應該用d咩身份去送le..??
| |
2007 年 5 月 28 日 星期一  |
| 第1日考試丫... |
今日係第1日考試,今朝同5正去左飯堂溫習,去到我地林住坐之戈個位丫ma~~點知我見到前面戈張?ge對面係卓蒨敏...我再睇真d,背住我地戈個就係林鴻銘...我呆左1陣..即刻叫5正文坐第2到,我見到佢地3男3女,好似有3對情侶咁..而林鴻銘同卓蒨敏佢地係面對面咁食早餐&溫習..又話卓蒨敏佢中意佢個fd,又唔見佢對住佢中意戈個,偏偏要對住林鴻銘..!!我真係唔知佢地咩關係lo..!!當我番緊屋企戈時林到最唔開心戈時個天就落微微落雨,好似突鄧黎配合我心情咁......雖然我已經成日同自己講佢好衰嫁.唔好鍾意佢.!!但我真係控制唔到..!!點解佢要成日比d咁ge畫面比我睇到ar..!!好辛苦嫁..!!
2007/05/28 18:32:20 | |
| 好奈都冇玩過電腦la~成日壞..!! | |
聽日考試la終於..!!好驚丫,雖然係語文....但都好驚,唔講la,溫習..!!
2007/05/28 18:23:14 | |
2007 年 5 月 27 日 星期日  |
....  |
好奈都冇玩過電腦la~成日壞..!!
上星期5我考電腦丫ma,開頭戈網又開唔到wo,叫丫sir又唔理wo..哂左我200秒先理我,跟住我開頭做戈時已經唔識la..!!我又好想喊wo.!!但會比人睇到ma~d眼淚差dd就掉左出黎la..好彩姐...~!!星期6係我地初衫上課ge最後1日la~d時間真係過得好快...班入Bin d人都未識得哂又升班la但今年好似冇物唔捨得咁..!聽日又考化學la,好彩郭miss黎我地教我地20分鐘先識d計數咋..!!如果唔係..!!我林全班1定好多人唔合格la~~個肥馬教左成年都好似冇物教過咁..!!
| |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|