I AM TAKi
TAKi ' s LOVE" BLOG
*&..無論多長情的情侶還是有一天淡下去,他們的承諾只是其中的1個環節,,愛情都是刻骨銘心﹏卻從不天長地久]]",,只怪我太長情了,不應該那麼認真,投入這份感情,因為這樣最後也只會傷害到自己,為什麼愛情的最後必須要畫上句號『哭已成了我的習慣,我還以為我不會有這1天...

 

TaKiW
暱稱: TaKi
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2007-09-21
2007-09-18
冇奈LO
要準備去軍訓D野LA
以後都唔會去戈間WAT ...


日誌分類

全部 (76)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

好友名單



RSS Feed
2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


﹁“感覺好似離我很遠.....*
                今日見得林鴻銘好少咋....!!!只係得我放學戈時經過籃球場先見到戈1陣..!!!少到唔少咁.......唔講la.....聽日有成3科野測丫.....!!! 
 2007/05/17 21:42:05


2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


回想"...
日同林智蜂番學戈時經過籃球場,我就係到林,唔知林鴻銘睇唔睇到呢?如果佢睇到之後又呷醋就好la    下就睇到林鴻銘上體育戈時,見到佢帶眼鏡wo~好可愛丫~1見到佢le個樣,我又林起以前好中意我ge佢,不過le個佢而家唔見左lu~好掛住丫......我而家好似已經將偷看佢成了習慣了.....好似講出黎有d變變地態tim^^

      佢夜戈時sd左個網比我,點知去到又係戈d測試緣份...咁戈個網叫我打我個名&我中意ge人ge名wo~咁林鴻銘叫我1定要打中文wo...咁我係我中意ge人戈到咪更係打林鴻銘la~~點知..!!!原來le個網係玩人ge...!!而玩人戈個林鴻銘就會見到我中意戈個人係姓林姐....!!但佢都估係佢自己la!!唉....!!真係衰ar!! bin得咁玩人嫁...!!妖..!!!番屋企戈時咁岩撞到丫哥ar...好開心丫感覺就好似見番1個老朋友咁..佢就好la~~到依家1直仲有得打"排球"就咁就傾左1個字....~真係好想番去以前小學丫....以前d miss只會係我成績表上寫 " 活潑有餘,仍雖努力 " 但我林我已經冇左lu~~唔講lu~~~溫公民.......

2007/05/16 21:56:29


終於有得玩電腦la!!

          唉..!!終於有得玩電腦la!! le幾日係咁壞....超悶丫..!!上星期四6班睇左我戈套"折翼天使"丫!!本身我都好驚ge...但林多兩林,怕咩姐,反而我更加想知佢會有咩反應,希望佢嬲la睇完..<<

      前日我上6班借書&同開心講我唔拍得佢部野~我邊得黎咁多時間wo..+上譚山又話唔好wo~~咁咪....!!我睇番本書,原來係李楚紅嫁.....!!入bin畫左好多野~當中仲有susan個名........結果唔知點解我成堂都唔開心,好奇怪丫......到我還書戈陣係咁見到林鴻銘係我附近wo,但我一定要扮睇唔到wo~點知我見到佢唔知摸邊個女仔ge頭wo!!興都我ar!!妖..!!我係到咁la~~咁我唔係到咪更...!!我林我睇到ge只係其中1 d咋..!!我戈時又見唔到冼家宜wo!6班d人我又唔識&我又近視,都唔舍點還好,最後我就沖左入bin放左係冼個位到即走.....!!

      岩岩睇到林鴻銘個msn戈到有戈網子,我問佢睇唔睇得,佢叫我上去睇睇,原來係戈dx份指數..我睇到有好多人都有上去,當中有"冼家宜"."卓蒨敏"."蘇姗"."Kuny".重有我唔識ge女仔,得唐君興係男仔咋~得戈55%,佢話我係排第3wo~唉...!!不過我相信我1定可以忘記佢嫁!!


 

 2007/05/16 21:40:08



2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


好驚丫"
                  終於有得玩電腦la!!尋日部電腦壞左丫~~悶死人la,尋日朝早我扭陪5正文買早餐,但點知撞到林鴻銘,嚇死la,不過我好似見到佢後面有個女仔,唔知識唔識le?尋晚個曾振源仲sd左2個信息比我wo!!本身林住佢一定唔會sd la~點知佢話聽日7:40番到學校話有d野要親口同我講wo~我真係好驚丫!!咁我咪話5得閒lo!!佢又話咁我係課室出面等到我番黎為止wo!!頂!!我今日答7番到la!!我開左門見到佢個3就咪即刻走上去11班lo!!我林佢睇唔到我!!佢真係答8走左出黎等wo!!一直等到打鍾先入番去....咁我先敢落番黎咋!!尋*2仲話見到佢上堂成日望住我!!咁岩佢孜坐我斜角wo!!救命ar.....佢下就仲係咁企係課室門口等我出黎wo!妖.......佢真係痴線嫁!!戈時個課室得番我成班fd....都有成67個ge...仲有個譚山tim....本身我地都唔肯定佢係咪真係等我...但譚山借d而問佢等緊邊個...佢死都唔講!!咁得la...係人都知咩事la!!結果我地分幾批出去....仲突鄧兜遠d出校門!!之後譚山話佢冇幾奈先知道我走左...緊住佢就走la~~我幾驚晏d咁岩係觀音堂到撞到ar!!我仲叫5正交送到我走觀音堂先好走!!之後我一路行一路望下後面有冇人跟住!!真係好得人驚ar佢...死la....好驚佢今晚又sd  message比我ar!!我唔理la~~我而家一番到學就去11班備難la~ 2007/05/09 21:55:06


2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


拍野丫!!
         本身係尋日打左嫁呢篇野,點知我按左錯野發表唔到丫!! 尋日晨早留留個死人譚山打黎要人拍野wo!!妖!難得星期日有得訓晏d...10點到何琪屋企,其實我只你拍1個鏡頭姐,其他戈d都係寶儀嫁針ma!!成12點先走得丫! 下就3點幾同5正文去睇電話,我始終都係中意nokla7390,好令丫!! le d就係今日ge日誌la~死la~個曾振源佢冇lala下就放學戈時點我博頭講bye bye wo!好驚丫!!佢唔係.....咩ar.佢之前先扮問我借電話打,成機lo左我電話number wo!!!又係咁sd message比我....今日又送左一排金沙比我!!!重sd message問我係咪sweets到入心入肺wo!!!頂!!我都話no la~~佢重話佢明明見到我偷笑wo!!仆街la佢!!屈我wo~~妖,佢真係智樟嫁!!死la!!我真好驚我丫!!我只想我中意ge人中意我姐......我唔需要le d wo~ 煩死我la.....
 2007/05/07 21:54:51