唉..!!終於有得玩電腦la!! le幾日係咁壞....超悶丫..!!上星期四6班睇左我戈套"折翼天使"丫!!本身我都好驚ge...但林多兩林,怕咩姐,反而我更加想知佢會有咩反應,希望佢嬲la睇完..<<
前日我上6班借書&同開心講我唔拍得佢部野~我邊得黎咁多時間wo..+上譚山又話唔好wo~~咁咪....!!我睇番本書,原來係李楚紅嫁.....!!入bin畫左好多野~當中仲有susan個名........結果唔知點解我成堂都唔開心,好奇怪丫......到我還書戈陣係咁見到林鴻銘係我附近wo,但我一定要扮睇唔到wo~點知我見到佢唔知摸邊個女仔ge頭wo!!興都我ar!!妖..!!我係到咁la~~咁我唔係到咪更...!!我林我睇到ge只係其中1 d咋..!!我戈時又見唔到冼家宜wo!6班d人我又唔識&我又近視,都唔舍點還好,最後我就沖左入bin放左係冼個位到即走.....!!
岩岩睇到林鴻銘個msn戈到有戈網子,我問佢睇唔睇得,佢叫我上去睇睇,原來係戈dx份指數..我睇到有好多人都有上去,當中有"冼家宜"."卓蒨敏"."蘇姗"."Kuny".重有我唔識ge女仔,得唐君興係男仔咋 ~得戈55%,佢話我係排第3wo~唉...!!不過我相信我1定可以忘記佢嫁!!
|