今日晨早同表姐係元朗行街街..* 哈哈 我買左隻耳環好靚靚牙*
今日又同成班同學仔去食lunch..* 嘩..* 我本身諗住拎自己杯野飲飲la..*
點知撞到杯茶咁就倒瀉左lu~~* sorsor牙..jason*
點知佢又..倒瀉野飲落去肥全碟飯度..*ooo 冇得食lu~*
真係勁好笑law~* 之後我地買埋羽毛球就行去球場..*
......* 我地成班都冇睇過足球比賽law~*
我地自己玩..* 籃球..羽毛球* 仲有玩埋d勁傻既野*
點知..望望下自己隻鞋* 點解點解會爛左..*好似穿左個窿咁*
咁我咪打俾我細妹law~*諗住叫佢拎俾我__點知_____
佢話佢今日要留係學校補英文* 點算好呢..*
好采..* 最後有人踩單車車我返屋企..* thx you*真係好想鍚爆你牙!!
之後我同姑姐講我正爛左佢隻boot..* ......佢好無謂law~* sorsor*
300蚊咁就冇左lu~* /...\ |