2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


俾人正瘀左tim~* 分類: 未分類

今日買飯俾蔡佬食..* eeeeee..有冇搞錯牙*仲未起身既*

好衰格牙佢..唔夠我講就動手* 正到我瘀左..* 衰人..

返到學校就照平時咁抄野..*ooo..仲有一人俾50蚊BBQ*

我突然覺得自己好有錢tim~* kaka

放左學就同kent..Basa..蜜瓜仲有企我去食腸粉..*嘩..有冇搞錯!!

我平時買3蚊腸粉2蚊魚蛋d腸粉都冇咁多既..* 點解呢間野俾咁多既*

eeeeeee!! 食完野就走人lu~* KENT就送埋我返屋企.. 之後佢就走左lu~*

____END____



2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


低能仔 分類: 未分類

我同細妹上左朗屏還vcd la~*

點知行度去青年會中心見到成班仔係度la~*

本身都冇咩野..我地行行下有條肥仔走埋過黎..

話..小姐俾個電話我牙!! 之後我同佢講..sorry i can't*

我都係第1次咁同人講野law~*之後我細妹係度笑*

之後佢就行返去佢d fds度..係咁講why why..*

勁白痴牙..*笑死我 kaka



2006 年 11 月 5 日  星期日   晴天


個個都未訓醒..* 分類: 未分類

佢地成班都傻既..*佢地琴晚成班係哂小紅紅屋企訓law~*

之後我打俾亞kent叫佢叫醒哂佢地去食lunch..*

點知間間都咁鬼死多人law~* 咁最後就去左大排擋度食..*

食完野..就同細妹去左行街街..*eeee..有冇搞錯牙..*

全部都要我俾錢買化妝品..*好唔抵牙..

點知行去卓越果時..有條友仔同我say hello.. 我咪同佢say goodbye law~*

勁搞笑!! 不過佢都幾靚仔.kaka.

買完野返度屋企..細妹就幫我化妝對住本書..*wo我都係睇唔慣..*

食完飯就去左亞誠屋企度玩..*佢地就係度打邊爐..*

我正係食左少少野..*d 口爆腸仲有漢堡扒實在太好味la~*

如果有人唔知咩叫口爆腸就問我la~* kaka

食完就返屋企...*end



2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


食早餐..* 分類: 未分類

琴晚5點先訓..今日就9點到彈左起身law~*

之後就打俾蔡同學叫佢起身去食早餐..*

eeeeeee*佢真係著到好.....真係好有屋企feel牙*

食完就各自返屋企lu~* 順便買飯盒俾亞麻食..

之後我返度屋企就做家務做完就溫書..*

溫溫下就打俾蔡同學叫佢幫手叫人今晚去食糖水..*

點知佢冇幾耐打黎話 正係打左俾Basa低我仲有蜜瓜..之後其他就俾哂我打law~*

我都係約左平時玩開果班人去食law~*

明明約左10點半+ma..*都唔知jason做咩事law~* 打黎問我唔係約左10點咩..*

我o左咀law~*點知.. 去度又係我遲到law~* why

我地食完糖水就行左去唔知叫咩名既公園度傾計玩..*

我傾到12點幾就走左lu~*

冇幾耐..kent打黎話我早走左一步..*

佢地成班俾龜逗law~* 就係咁蜜瓜就冇左第1次lu~* 哈哈



2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


食lunch..* 滿足 分類: 未分類

今日同男班長去食lunch..*

梳梳牙..*我遲到左..kaka*

去度..見到張menu就唔知想食咩law~*

睇左成幾分鐘先諗到食咩..

嘩!!男班長..食得係勁少law~*浪費哂*

我就唔同la差唔同食哂kaka..

之後冇lala蔡同學send左個信息黎..*

我o左咀law~* 勁好笑..*

食完飯就一齊行返學校lu~*

夜晚1點到同蔡同學傾電話傾到成點鐘先訓law~*

勁累牙*

原來有d仲耐訓law~* jason同小紅傾到6點先訓..而男班長就7點先訓..*

誇張..*



Tabolove
暱稱: Tabo
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-03
聖誕聯歡
JASON*
CHINGYI請食飯..*thx!...
Happy Birthday
文章分類
全部 (111)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 111
留言總數: 72
今日人氣: 1
累積人氣: 4051
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed