佢地成班都傻既..*佢地琴晚成班係哂小紅紅屋企訓law~*
之後我打俾亞kent叫佢叫醒哂佢地去食lunch..*
點知間間都咁鬼死多人law~* 咁最後就去左大排擋度食..*
食完野..就同細妹去左行街街..*eeee..有冇搞錯牙..*
全部都要我俾錢買化妝品..*好唔抵牙..
點知行去卓越果時..有條友仔同我say hello.. 我咪同佢say goodbye law~*
勁搞笑!! 不過佢都幾靚仔.kaka.
買完野返度屋企..細妹就幫我化妝對住本書..*wo我都係睇唔慣..*
食完飯就去左亞誠屋企度玩..*佢地就係度打邊爐..*
我正係食左少少野..*d 口爆腸仲有漢堡扒實在太好味la~*
如果有人唔知咩叫口爆腸就問我la~* kaka
食完就返屋企...*end |