2006 年 3 月 27 日 星期一  |
| 空驚一場!! |
分類: 未分類 |
今日我借左我本Geog書比同學, 點知放學先記得拎番...
點知我問佢拎本Geog書o個陣, 佢居然話比番我,
但係我陣一條毛都收唔到, 所以我就去搵多次個櫃颳,
但係都係冇, 所以我去問多佢一次, 但係佢都係話比番我,
跟住我就打算番左屋企先, 之後就同呀何d佢地一齊番屋企.
點知行到半路, 我突然間見到我個袋裡面有四本Geog書係度,
我就覺得好奇怪,點解我會有四本Geog書, 所以我就睇下我個袋,
點知我見到有1B o既Geog書,真係比佢嚇死啦...
|
2006 年 3 月 26 日 星期日  |
| 雖然讀書好悶,不過我會比心機架!! |
分類: 未分類 |
今日差唔多成日都係屋企溫書, 唯一睇過下電視同玩過下電腦.
今日溫左Geog, Science同埋中文,但係聽日仲要溫埋English,
中史同埋History, 之後就考試,讀書真係沉悶...
不過我都會盡我o既能力,考得最好比我心愛o既人知道我唔係冇用!! |
2006 年 3 月 23 日 星期四  |
| ok左個broad啦 |
分類: 未分類 |
今日終於都ok個board啦, 雖然我所付出o既唔多,
但係有時都幫到成6點架, 所以有時都比呀媽罵.
但係其實我做個boardo既原因唔係只係為1B好,
我都冇唸過會係lee度講出黎, 但係我唔想再收埋係個心度,
其實我都係為左比我心愛o既人知道我唔係一個冇用o既人.
我永遠都唔會放棄, 直至追到你為止. 愛你一生一世!! |
2006 年 3 月 2 日 星期四  |
| 婆婆生日 |
分類: 未分類 |
今日係我婆婆o既生日,我係六點鐘就去左酒樓.
佢地成班人全部都係度打牌,我就係度好悶咁坐係度,
我打電話比暉暉,佢又cut我線,我到唔知做咩好,
所以我就訓左係幾張chair到,最後就唔開心咁走. |
2006 年 2 月 23 日 星期四  |
啦啦隊  |
分類: 未分類 |
我地成班人一齊去曬啦啦隊,分別係红,黃,藍,綠社,我就去左綠社.
我同幾個friend一齊行過去對面o既停車場頂叫口號,
點知叫左幾個口號之後,突然間有人叫救命,
我地冇理到佢,就再叫埋另外幾個,
點知有個「石Q」走過黎話我地太大聲,
要我地落番去,點知個幹士仲話我地已經成功叫到二十樓,
仲係到拍手掌,無奈... |
|
|
|