笨蛋晉晉這天繼續上學前班...可以玩打鼓呢XDDD...晉晉好似很喜愛很吵的東西...雖說佢的聲音已經是源頭了XDDD...
經常表情多多的晉晉最近上堂個陣都不太乖呢...成日都自成一角似的XDDD...湯圓+湯圓媽也真擔心晉晉返學之後的樣子呀...