今朝睇尋晚錄ge女王的教室
好慘呀,睇到我喊 
和美好可憐呀,俾人冤枉,俾人排斥,俾人背叛
依+諗起都眼濕濕
個死人馬場,去死啦!枉和美仲當你係gd fd 
食 啦你,果個咁ge島田,個銀包姐,成日係到曬命
又唔知自己樣衰,著埋個d mini dress,仲有佢班fds呀
心理不平衡!哼,不過最賤ge都係個咩蕙里花 
咦,好憎佢呀,竟然咁樣對和美,嗚,鄧和美好唔抵呀
全班除左和美,由介同進藤光外,全部都係賤人!baga!baga!(日文"笨")
不過好彩仲有個好"石"佢ge家姐,佢最尾講個句話好感人呀
搞到我不停咁流d淚水出來   
|