yeah~我隻牧羊犬出世啦~
好開心呀!!!!
尋晚捱眼訓,等待著森美小儀
哈哈,佢地出聲個刻真係有d感動
雖然唔係聽過好多次佢地做節目
唉!好慘呀,屋企部電視機無端端hang左,睇唔到
依+要忍受一部舊式細部ge tv,真係視覺另一"享受"呀
睇到我眼矇矇,朗b,如花,我諗你地來我屋企個日
部新tv應該未送到來,你地要將就下喇
-------------------------------------------------------
下午去左新城市買tv,唉~行左2個幾鍾
勁攰呀!!!!終於買左部5千幾ge tv,本人覺得幾貴
不過無計啦,好彩佢話星期四會送來姐
星期四,I'm waiting for you!!!!!!
|