今日開學,番到學校見番d同學,好happy呀
跟住同朗b排係一齊上禮堂,幾悶下,所以唔想寫,只係講得上d情緒到後來好高漲
之後落樓番課室,又係同朗b坐
今年行雙班主任制,分別係李淑儀同何仲華(新人)
幾搞笑,唔錯,今年應該幾好,跟住派回條
我地拎出個筆袋ge時候,竟然發覺我同朗b ge筆袋係一樣嫁
寫沙崇目標ge時候,我地又寫埋同一個目標!!!!!!!!oh no~~~~
之後發現我地筆袋入面有同一支鉛筆,太可怕喇~~~~!!!!
本來chingyee佢地想叫我做班長,嘩!緊係唔做啦,我要向收薄長呢個目標進發!!!!
結果係pika同clarissa(無串錯掛?)做左班長,不過pika都好無奈下,好搞笑呀
跟住就上hall聽樂器,都幾搞笑d歌,好想學長笛呀!!!!!!!