哈哈,好開心呀
呢2日不停為左阿嬌係網上同其他人交流意見
頭先睇新聞,投訴已經有成800幾宗喇~!
太感動,其中有2個投訴都係我投嫁
好少見到一個論壇入面,差唔多有2/3 ge人為一件事去咁努力
好開心,不過d人話投訴要過萬至有效
不過唔緊要,為左阿嬌,為左唔俾呢d事再接再厲,更為左我地ge偶像
都好應該出番分力!如果睇到呢篇日記ge話,請聽我幫論壇d人轉達:
以為今次ge事與你無關?!如果繼續坐以待斃,俾呢d人消遙法外,
咁下一個受害者可能會係你ge偶像,到時候,可能會有更大ge事情發生!
------------------投訴方法---------------------(幫下手啦~)
(1)下載投訴表格(PDF檔案):
表格超連結:http://www.tela.gov.hk/en ... ms/complain.pdf
填好表格後,可以選擇以下方式交給影視及娛樂事務處:
1.)郵寄:香港灣仔告士打道五號稅務大樓九樓
2.)FAX:2827-2893
3.)電郵:[email protected]
(2)電話投訴:
投訴熱線:2676-7676