登入lu~ 登出喔?! 88 論壇呀 快d打日記啦~ 官網:正! 呢個網超正xdd 呢個都唔錯嫁 呢個d資料都好詳盡

暱稱: +.☆En En☆
性別: 女
國家: 香港

 

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 

最近三個月尚無任何留言

 

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

ф①ф①еみヱ


 

a song of 2e

 
2006 年 10 月 24 日  星期二

今日去左英文學會

其中有一part要我地將一首中文歌改編

我,朗b同小寶簡左大喊包,以下係改編之後ge歌詞,留心睇喇:

            <2E>

Happy life, don't be sad

2E is a happy family

lots of friends and teachers are nice

friends playing together

Happy life, don't be sad

don't give up easily when you're down

we are friends till the end of time

And the sun will always there,

Don't be Sad!

---------------------------------------------------------

睇完之後點呀?俾d意見呀,如果覺得好ge,可唔可以做班歌呀? ^^"

singing skill:由大喊包的副歌部份唱起,即是:

                  想擁有沒缺少 / 很想喊像幼小.....開始到最尾

                  這段音樂重覆2次

如果無呢首歌ge,可以問我send俾你,獨唱版同合唱版都唔緊要嫁

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 132 | »