今日去左睇死亡筆記-最後的名字
哈哈,好睇呀,不過個位就唔係好得,坐第1行呀,救命
睇到我頭暈腳痺呀,仲好大聲tim =.=
雖然無睇第1集,不過都覺得好正
阿月好令仔呀,不過有d變態lo,最後連阿ba都想殺,有病麼
俾我一個好大驚喜ge係L,好可愛呀,有幾場佢ge戲都好好笑,松山做戲都幾好,要對佢另眼相看
海紗好令女好可愛呀,哈哈
仲有雷母好好人呀,為左海紗連自己條命都唔要 t_t
最後都有d感動位,不過無喊
仲有2條問題由開始睇諗到依+:
1.點解L淨係用母指同食指拎野,其他三隻手指動也不動
2.阿渡係唔係L ge阿ba呀,點解最後佢袋住阿渡張相ge?
