今日係升上f.2後 ge秋季旅行,本來諗住好好玩,點知悶到痴線
一開始係到玩集體遊戲,勁曬,擔住把遮係到同朗b玩
食lunch時leo無端端行過來,跟住唔知點樣pike整瀉左我杯汽水
整濕埋leo條褲,leo係咁講粗口,無奈lo.........
今日差唔多成日都係卡啦ok房都唱k
期中唱左:月亮代表我的心(x2),IQ博士(笑到我肚痛)
好好戀愛(唔識唱呀t_t),愈吻愈傷心(同何sir唱呀,勁正)
唔記得仲無有,何sir唱得超搞野,成日玩震音,笑到我肚痛
阿jade唱歌勁正呀,有幾次仲以為係joey唱,嘩,good!
跟住搭車番學校時,同ms G傾計,哈哈,我地問佢覺得我地班邊個令仔令女
好搞野呀d答案xdd,之後又向何sir sell一公升之淚,唉,佢竟然話唔睇呀,傷心
我地同何sir ge合唱照呀

型吧?!齊體槍殺事件xdd