今日早上
在琴,
because下午要 琴...
約十時:
我見到魚缸 有一條fish好像快死一樣...
我都不知如何辦?!!?
五時,
我去左市中心.(因為我今日生日~!!)
食dinner就去左KFC(好久沒食過啦!)
之後我就去buy生日禮物~!!^^
because home 的相機唔係好好
so買左個new的~!
今日真係好happy呀~!!!!!!!!!!!!!
Tamy firghting