Today....
IS堂好開心呀~!!!!
我地玩左一個GAME(其實係幾日前開始玩^^)
點反?
就係睇完Video之後係答問題
我地group第一,
so就可以+3分~!!!!
happy ~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
today lunch time 開會~
無事發生,but
返到課室queenie係同我講....
校務處有宣報話:
xxxxxxxxxxx請到校務 take back your things.
佢以為梁xx羅shoes嚟(我睇死佢一定唔會羅嚟)
同時我又被other同學氣死,
我一定會講比miss tang知!!!!
幫CY佢地出返口氣~!!!!!!!!
我睇左queenie個日記,
竟然miss chan...
(我有個問題:why Q 個日記冇得留言?)
今個holiday好多野做.....
Tamy firghting
|