唉...放暑假就返黎補課...遲到又要罰留堂....真係好低能..
返英,數 唉 日日返到去 上堂 悶到仆街..教埋d 我地d我地識既數 哂撚哂d時間 又唔教我地唔識既課題
成撚日又俾班濕鳩撚煩住痴撚線。
上英文又教埋d tv new 句撚句都唔明 哂時間 由頭到未都係度抄抄抄 同默默默 on撚尻
e加每間中學都放緊假..點解唯獨係我地呢間中學要補課wor 話就話中英數唔合格要返黎補姐...
但係...你全部都要60%合格中英數3科 科科5x...你話50%合格我都冇所謂姐...點解要整到咁wor
點解其他學校又唔洗wor...伍中又唔係勁過人...又要搞埋d on9野..中4出黎食飯 成日以為搞埋d野為我地好
其實你地係度好心做壞事咋...
|