今日去咗動漫丫而且今日仲係最後一日。
原本就有7個人去架...點知最後得返我同威去..
原本有3個去架點知返到屋企...健之後打黎話,,,,唔出得有人上黎整野又唔去 輝本身去之後又話last day d野唔平又話唔去 周又話要入場費又唔去 晉又話得返幾個去黎冇用=[ 激死我!!!!
換好3出黎我地去食M記 阿威帶咗二百六十蚊真係有米!!我都係帶左百幾蚊
之後我地塔車去尖沙咀再坐渡輪去灣仔過陣1~2點好小人 入場費28$ 我o咗以為25蚊tim
阿威買咗hot cha 勁多野 佢用左17x幾蚊買 仲買左2把刀仔 真係痴線 而我1樣都冇買過 因為冇咩野想買
我地走左之後塔渡輪返紅磡之後佢發現原來買小左樣hot cha 既野 係咁係度話唔緊要喇 下年再買 跟住又話 頂!!我要過樣野ar.. 笑死我
之後返到伍中散band....................................
|