ac既步操比賽就黎黎啦...e加...每個星期都要加操....下星期又要入camp.....好攰丫
我都唔想出去比賽...為咗唔出去比賽我一直操緊過陣都係hea既!~
好彩佢地操我地10~20分鍾左右就俾我地休息...5分鍾 但係我都係覺得唔夠....
唉楊振輝就威喇9月可能升1柴喇..........都唔知點解佢要對ac咁認真 操又要做好 條青褲爛左小小姐...唔洗多買條wor
PT又要就住班on9仔跑....就住黎跑仲辛苦過正常跑步...
以經慢跑架啦d仆街又話好攰..
一開始就講到咁好聽...話有槍玩去外國...入左團咪又係呃人既
入面...樣樣都係錢...就算cadet 玩1年最小都要洗成千幾二千蚊...不如留返d錢食野仲好la
|