今日係星期五,
終於到考試ge last day喇!
今日考人文and科學,
對於我黎講,
呢兩科易過食生菜啦..
放學果時,
比個死人李x鳴留低左,
搞左一輪先走得...
放學上左梨木樹,
巧熱啊!!
千辛萬苦上到去,
最後都係自己一個坐車番屋企...
同埋有位小姐同我鬥高分,
記住唔好輸!! : ]