我今日去探訪匡智會...
見到d有問題Ge小朋友...
佢哋雖然同正常小朋友唔同,
但係佢哋都好得意...!!!
我仲俾1個4,5歲Ge小朋友Kiss咗......
[注意]
Ks半邊面...唔係咀...!!!