| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
Date : 2007-10-30 06:29 PM
2007-10-30 |
uniform test 就到啦
我仲味開始啊 , 雖然我鍾意讀書
但係近排真係好心散 , 連艇會都唔想反
上堂從第一堂訓到最尾個堂
就連Maths 都係咁
咁geog quiz 溫都無溫過
4 mark 都唔知有無
yesterday 明明就無操艇但係都咁攰
............................................................
好唔開心啊
近排d早餐唔足夠就算啦
下午茶都唔足夠
有d狂燥tim
其實係夠嫁, 但係唔知點解覺得唔夠
.............................................................................
還會記得我嗎???
|
| 刊登時間︰2007-10-30 06:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] .....Too little . Too late ..... |
|