|
上星日同于素心游水,之前又睇左D恐佈片..真係緊張刺激..
但睇到好暈好亂.....但一邊睇一邊食飯.(嘔~我的確是1名恐佈迷-O-b)
今日係旅行日,不太像之前小學一樣咁期待喱1日..
出發時.同(2X)班人坐..坐隔離座嘅一些人好白痴..
D人狂咁嘈,,同某某人傾下,話我如果升左喱1班我
想死,某某人講:(我直澄已經5係喱到讀!)- -b
到後,,講下D介紹就散,同D FD行下,跟住就騎單車,
再加埋e班FD~比呀sir話我地係飛車黨= =b''
難道真係騎得好快嗎?!= =
跟住某些FD去(撈)魚..我覺得又無聊又費$又費時間
而且加上我冇耐性,所以就同某些FD去玩滾x溜冰
同D溜真冰嘅差不多~~某某FD不太識溜,又哇哇叫聲好好笑-.-
跟住好快又lunch,神早都覺得D野食不是人食的= =b
然後,就同classmates一齊跳大蠅又玩無聊games
發覺某些人咁鬼使鍾意嗌我嘅名架\_/
跟住又級社活動..不想參與~驚輸比人話 - -!!
就同D FD傾下計咁啦,,
都話LA,又無聊又費$又費時間,走去(撈)魚,可惜朱女不幸
有條魚反肚死左..-_____-
好快又影相走人,自遊時間我覺得不太夠..好想又騎單車...
返到學校練跳蠅,跳到太約個半鐘先走...
超攰..成身爛泥軟賴賴返屋企.
唉!又要面對D功課...
|