|
|
/__\|   |
分類: MY DIARY |
什麼都不要想;什麼都不必拿來比較...
沒有煩腦,而又被自己弄點煩腦出來
難道不能整天也能滿足嗎?!
真是庸人自擾..什麼事都在擔心.....
現在什麼都不必要想了~ -V-
但又發覺自己因某點事而感不喜 - -b
就係聽日又要返學打羽毛球LA../_\
請接受我這個多悲觀的人....
|
出爐時間  :2008-09-26 11:36 PM 
|
~好開針唷~   |
分類: MY DIARY |
今日朝早6點08分起身
一手機鬧鐘響就即刻標起身開電視
跟住點知部電視睇5到翡翠台,本港,明珠個D,,
好多雪花,都5知係咪仲8號,
跟住開 房入面部電視,睇到香港X頻話上午制同全日制學校停課,,
跟住即開電腦= =跟住此後成日對住部電腦= =
~~除了溫習,就係度上網了~~
會5會好浪費time呢!?
總然之''我嘅目標就係中二比中一時更加努力
但係好似中一仲努力多D B0- -b''''
|
出爐時間  :2008-09-24 06:06 PM 
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 40 | »
|
|