Tea_In
暱稱: ★累`
性別: 男
國家: 澳門
最新文章
陣亡.
宅男
世遺遊`
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


宅男 分類: 未分類

本大爺差吾多成個假期都留系屋企`

        朝早打機夜晚打機-_-`

               打到眼都盲盲地`

            剪左個光頭`

                     出街都吾多想出`

                 所以就索性留系屋企做宅男嚕.

            尋日約左班三八黎打麻雀`

                         頭個鋪我輸到渣到冇= =

                    俾2linG姐嬴晒

                         不過俗語說得好;【食頭糊.輸甩褲^__^】

                                第二鋪小弟一家嬴三家.

             噢~ 爽歪歪`   不過本來嬴了30多塊的`

                                結果要嬴的給錢買東西喝= =

                     弄得本大爺才嬴8塊錢

                            恥笑文章完畢^_______^  

              希望大家星期一不要笑我的帥氣髮型啦....

                               






訪客留言 (返回 Tea_In 的日誌)


SiuIengl0ve 於 2010-01-01 02:12 PM 發表:
- 頂你 ';
- 又吾見你叫埋我去ge ?=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dosp2009 於 2009-12-29 11:52 PM 發表:
你個頭ok la,,
希望你d頭髮快D長反,,到時我幫你,,
講笑^^  ,,5好嬲!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



david1995731 於 2009-12-27 06:25 PM 發表:
 cmmmm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



noWhi 於 2009-12-27 06:20 PM 發表:
1mm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling572 於 2009-12-25 02:24 PM 發表:
我win左7蚊~
你d頭髮長番未?哈哈;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



INMEI123 於 2009-12-24 08:52 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



snowsha_kuAn 於 2009-12-24 06:04 PM 發表:
commeNt =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sakura526 於 2009-12-24 12:46 PM 發表:
可以帶帽帽出街嫁麻^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MissHo 於 2009-12-24 10:45 AM 發表:
哈哈
我一定會笑你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken_leong 於 2009-12-24 03:13 AM 發表:
唔係呀~你個頭幾得意呀~
次次打機~都帶頭虧=_____,="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]