|
|
2009 年 12 月 23 日 星期三  |
| 宅男 |
分類: 未分類 |
本大爺差吾多成個假期都留系屋企`
朝早打機夜晚打機-_-`
打到眼都盲盲地`
剪左個光頭`
出街都吾多想出`
所以就索性留系屋企做宅男嚕.
尋日約左班三八黎打麻雀`
頭個鋪我輸到渣到冇= =
俾2linG姐嬴晒
不過俗語說得好;【食頭糊.輸甩褲^__^】
第二鋪小弟一家嬴三家.
噢~ 爽歪歪` 不過本來嬴了30多塊的`
結果要嬴的給錢買東西喝= =
弄得本大爺才嬴8塊錢
恥笑文章完畢^_______^
希望大家星期一不要笑我的帥氣髮型啦....
|
|
|
你個頭ok la,, 希望你d頭髮快D長反,,到時我幫你,, 講笑^^ ,,5好嬲!!
|
|
|
noWhi 於 2009-12-27 06:20 PM 發表:
|
|
|
MissHo 於 2009-12-24 10:45 AM 發表:
哈哈 我一定會笑你
|
|
|
唔係呀~你個頭幾得意呀~ 次次打機~都帶頭虧=_____,="
|
|