新日誌
大家好呀~~
我個名叫呀明
本來我用開xanga寫日記既~~
但係唔知點解我個xanga次次都好難先上到>.<''
所以諗諗下都係唔放棄佢唔用-.-
而家係呢到重新開始過~~希望路過既人多d留言比我啦
Technician
暱稱: ∼呀武∼
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
世界上最强的笑话∼
落左8仔玩~~
大方
家明紮左~~
新年到而家無好過=.=
文章分類
全部 (21)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 1160
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 1 日  星期四   晴天


家明紮左~~ 分類: 未分類

今日返學又遲到><返到去又要聽個呀sir講d唔明既野~~家明之前遲左職諗住轉去第二間公司做,點知今日佢公司打比佢話加佢$2000人工留佢~~我地聽完o晒嘴=o=跟住勁羨慕~~唉~如果我公司都加$2000蚊比我就好了=.=下午無堂上,於是我地屈左家明講我地去唱k~~佢本來緊係唔想講啦~~不過點敵得過我地咁多把口^^結果去左旺角間CEO到唱~~CEO即係CEO,房入面竟然連廁所都有~~不過我太耐無唱歌啦~~一唱果陣先知退步左咁多,好多高音而家都唱唔到=.=有機會要練多d至得,唱唱下我同呀興玩大話骰輸左要做5下掌上壓,初時5下5下咁做都無咩野~點知之後呀倫同家明加入,輸左要做15下~~我同家明最唔熟結果結果慘敗><前後加埋我諗我做左百幾下掌上壓><走果陣雙手痺晒=.=

今日識左個叫呀草既女仔~同佢本來都幾好傾~點知佢突然話唔得閒跟住off左line=.=唔通佢比我嚇親,所以急住offline?我好得人驚咩?






訪客留言 (返回 Technician 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]