| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 4 月 8 日 星期五  |
冇拉拉 溫溫下習畫公仔  |
分類: 未分類 |
今日考語文呀
好多呀 做到成個鍾
今日溫溫下習攞起到支筆畫公仔
畫完都覺得唔錯呀
原來我補習姐姐係我師姐wo
都係沙坊到讀
起緊新校時
佢地高年班冇地方上課 去曬澳坊上課wo

|
|
|
uni520 於 2011-04-09 12:31 PM 發表:
@@
|
|
|
uni520 於 2011-04-09 12:31 PM 發表:
.
|
|
|
uni520 於 2011-04-09 12:31 PM 發表:
CM
|
|
|
用錢買到既健康,你會唔會買??? 我已經買左!!康寶萊幫到你!!! 一定要好好把握呢個機會.. 減肥定增肥,保健定係想再靚D??? 有專業人士指導,絕對安全可靠! 全部自己控制!!!! 鼻敏感,M痛,糖尿病,心血管問題,皮膚問題.... 全不是騙人!!!全部都可以解決到!!! 去下面登記可得到更多資訊! http://step-to-fit.9826.biz/m/contact.php http://step-to-fit.hk6289.us 想唔想用空餘時間賺取額外收入?? 到下面瀏覽可了解更多 http://www.getright-hk.net 想和我交流心得 到我的網誌: http://blog.qooza.hk/SuenPafu • 或ADD我FACEBOOK: [email protected]
|
|