唔知係咪個天既安排
今日本來去揾吳*瑤 問佢攞個倉鼠寵比我 因為同哥哥吵架 我估哥哥唔會買比我 所以問佢攞
點知個寵比佢個黑心工人整散左 唸住聽日去佢屋企整
到中午 我哥哥比左500元$$$ 比我買個寵 同兩隻女倉老鼠
我超開心啦! 我就去買 到三點我去街 係條街到好煩
好驚比老豆罵 返到去真係比人罵啦!
但係老豆唔係罵得好勁 但係我個心真係好唔開心
唔知點解 覺得唔買好似好好多 好後悔
e+好驚媽咪返來罵得好勁
搞到我都唔知點好 中午係好開心 但係e+真係唔開心
有冇人幫下我呀!