華華今日在學校裹上課的最後一天
佢聽日就去美國啦!
希望佢唔會唔記得我地啦!
我地班又走左兩個人啦!
賓牙仔退學我好開心 但.....華華退學好d唔寫得
去美國咁遠wo 佢話會寫信比我地wo
都唔知會唔會 希望佢一個月記一次我地啦!
6月份佢會返來挽
但係都唔會同我地d女仔出街啦!
我地寫左好多留言比佢
冇寫野d人都有簽返個大名
連梌主任都有寫 主任叫佢做華仔呀!
教主科d老師都有寫
華華返來戈時要帶個女仔返呀!
華華祝你平安 一路順風呀!