Tennis0618
暱稱: Tennis
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-24
Hesitation
2009-06-22
I'm BACK !!
Begging
文章分類
全部 (235)
Big Day ! (1)
B仔遊記 (4)
English weblog (3)
魔術學會 (5)
一分高下 (22)
日記來源 . 版權注意 (1)
文字創作 (1)
不求回報 (8)
自言自語 (7)
你有你的 , 我有我的 (1)
個人感受罷了 (31)
問與八 (4)
喘息中, 嘆息中 (81)
暢歌 (1)
學海無涯 (47)
螢幕上的星星 (1)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 11 月 28 日  星期二   晴天


100問

(100問)
潮流愛玩一百問...所以今次我也玩一玩...
> 1.叫咩名:tennis
> 2.幾多歲:14
> 3.住響咩區:fanling
> 4.一日沖幾多次涼:1

> 5.有冇跌過身份證:no
> 6.有冇上過咸網:....
> 7.扑FANGA定係BLOG:?
> 8.有冇釘環:NO OF COZ...
> 9.單眼皮定雙眼皮:我係可以轉ga..早上單...下午雙...哈哈
> 10.有冇戴眼鏡:yes

> [關於現在]
> 11.做緊咩:做100問
> 12.聽緊咩:NO
> 13.講緊咩:NO
> 14.食緊咩:NO
> 15.現在既時間係:409pm
> 16.今日幾多號:28
> 17.著緊咩色衫:BLUE
> 18.依家係日頭定夜晚:下午
> 19.同邊個玩緊MSN:no
> 20.上緊咩網:自己的網上日記

> [最愛的...]

> 21.小動作:整個頭
> 22.雜誌:Metropop
> 23.ARTIST: NO
> 24.歌手:NO...so many
> 25.SONG:so many
> 26.FOOD:chicken...
> 27.DRINK:water....simple is the most beautiful
> 28.劇集:N...O...
> 29.電影:鬼域唔錯
> 30.睡姿:側
> 31.國家:中國
> 32.口頭禪:冇
> 33.朋友:小呆....掛...mvp的都喜歡
> 34.人:家人
> 35.報紙:no
> 36.牌子:no
> 37.生果:no
> 38.顏色:blue sliver black
> 39.WEATHER:cold
> 40.GAME:rollercoaster tycoon

> [選擇題...]

> 41.側田 OR 周國賢:justin
> 42.JANICE OR 王苑之:王苑之
> 43.曾蔭權 OR 董建華:曾蔭權
> 44.黃偉文 OR 林夕:黃偉文
> 45.菠蘿包 OR 雞尾包:雞尾包
> 46.聖誕假 OR 暑假:暑假
> 47.寫信 OR EMAIL:寫信
> 48.地鐵 OR 小巴:地鐵
> 49.PUMA OR ADIDAS:ADIDAS
> 50.古巨基 OR 陳奕迅:古巨基
> 51.百佳 OR 惠康:一樣
> 52.7-11 OR O.K.:same
> 53.WATSONS OR 萬寧:WATSONS
> 54.奶茶 OR 咖啡:奶茶
> 55.楊千嬅 OR 容祖兒:冇意見

> [LOVE...]

> 56.初戀發生左未:未....= =
> 57.拍過幾多次拖:0
> 58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎:唔講呀..
> 59.你係咪一個好既LOVER:我唸係啦
> 60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER:我啦
> 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖:行街啦係都
> 62.想要一個點既情人:polite..sometimes crazy ge.
> 63.想幾多歲結婚:35
> 64.西式婚禮定係中式婚宴:兩樣都要
> 65.隆重既婚禮定係簡單低調:冇所謂

> [SCHOOL LIFE...]

> 66.有冇試過唔合格:55
> 67.最鐘意邊個老師:唔止一個
> 68.最憎邊個老師:唔止一個
> 69.最鐘意既科目:科科差唔多
> 70.最憎既科目:pe...
> 71.有冇玩黑板:冇....
> 72.出街食定響學校食 LUNCH:school
> 73.幾點放學:330
> 74.幾點放LUNCH:1230
> 75.放左學去邊:home....乖呢..
> 76.係咪經常遲到:no
> 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂:of coz not...
> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂:no
> 79.上堂最鐘意做咩:寫字...= =
> 80.學校俾唔俾帶電話:no

> [FRIENDS...]
> 81.最搞笑:肥蛤
> 82.最白痴:那些吧
> 83.最可愛:反而係曾晴....當然有陳康康你...
> 84.最無知:i dont know
> 85.最矇下矇下:carman掛
> 86.最吹水唔抹嘴:carman...
> 87.最講過唔算數:冇咩人
> 88.最叻:蛤
> 89.最似大姐/大佬:希...小呆
> 90.最型:小呆...掛
> 91.最靚仔:唔會係呀蛤掛....呵呵...靚仔?!
> 92.最靚女:曾晴啦都係...
> 93.最串嘴:carman....connielily....掛...
> 94.最坦白:咪都係佢地....
> 95.最多野講:same
> 96.最鐘意傾心事:小呆...蛤
> 97.最冇時間觀念:carman
> 98.最細膽:tracy
> 99.最姣:...
> 100.最成熟:蛤....lo...

做完...
不過好像不太合我做..
有何感想

??

刊登時間:2006-11-28 04:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]