我的日記
?????????????????????
Tere
暱稱: Tere豬~珊
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
竟然如此
白日夢
sleepy=[
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 13
今日人氣: 2
累積人氣: 227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 22 日  星期二   寒冷


sleepy=[ 睡著 分類: 未分類

英文堂教TA,本來諗住尋晚十一點幾訓,就一定5會釣魚......點知,都係走左去同周公捉棋`到底我係咪有渴睡症?

maths兩堂好爽,不遇我都係hea晒d時間

下一個geog test要test四個unit,真係好多呀!

今日放學,去左拎相,效果5錯,早知就影多d啦!

****************************************************************************************************************************************

事情點解會發展到呢個地步?






訪客留言 (返回 Tere 的日誌)


w123 於 2011-02-22 11:39 PM 發表:
comment:D
哈哈,其實我都有渴睡症,就算幾早訓都有xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯,真係好想知有咩方法解救?=]
Posted at 2011-02-23 05:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Christineting 於 2011-02-22 08:10 PM 發表:
唉,我今日全日都冇心機上堂-_____-
哈:p maths 空堂勁high! :D :D :D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我上堂一係就發夢,一係就訓覺,d ca分肯定勁低=[
Posted at 2011-02-23 05:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]