大家 唔好意思啊 咁耐都冇上黎打夥~!!^^ 10萬個對不起~!
近排轉左新工了~ m記? 冇做la~! 因為我而家個份唔可以做其他工.... 咩工? kaka~!!! 公務員la~ 我要為人民服務= =..
不過學校又放假 ~ 返工又返9收6 星期一至5~ 唉 冇野做 悶到嘔~ 係ni個時候 都係做返之前幾年對自己承諾過ge野~! 係咩~~~ kaka
就係每一年暑假我都要學一樣我自己想學ge野~~~
上一年學左好水皮ge日文~
再上一年就學左 仲水皮ge 葡文~
咁今年就係學二胡la ni個係我細細個就想學 之不過一直都冇學 so.... 而家可以做la~ ^^ 好開心~
至於今日做過d咩 嘩~!! 勁lo~ 去左亞洲打左幾個鐘機 之後 就係夜晚ge 打麻雀~~~= = 全部都係d 唔好ge野~shit~!
不過都好 冇以前咁辛苦~~~ 大家都要努力d 啊~~year~!!
|