今天要將城日ge帶返學.....重到呀....中午去左學校付近食...食食下...d人個個都
話5返學.....我都林住5返.....寫張醫生paper.......點知間野無開.....溫左幾間都5寫.....5通d人真系有錢5要呀.........差5多夠鐘.....就無奈今返學la...點知第1堂就.......個啊sir真系啊sir?????????.............上堂5講書都算la....無lala坐左系我前面....話我城日訓.....話我實5合格....跟住話只要我由e+至第4段....上化學堂5訓...就比我合格..(交白卷都得?)......重叫我簽paper作實..我系群眾ge
壓力之下簽左....點知簽完之後數臭我...話我實5得...叫我扮死狗今取消張野...我1定5肯la...當我lala....之後重玩psp....同d同學對戰.....(老師??上跟堂+)....
5分1球....啊sir輸左就+你5分.......玩到落堂...頂佢....打後化學堂都5訓得la.
1訓就5合格....當我系不倒人ma...............今日整個日記放d歌入去....整到我火都黎城個中都整5到....
|