 
好耐無打blog......太多野做la........經過18號之後我已經差不多死......我隻眼都就快打5開.......個個放假有得玩點解我無..........唉.........本來有得去ge旅行.....變左無得去.......好慘呀........用幅杷安慰下自己la..........睇下d相....5冷5熱ge聖誕......今年好似無咩聖誕feel今.........聖誕呀........................5知點解已經無人送聖誕卡........無得再溫返哥份童真.........
|