|
|
2010 年 7 月 10 日 星期六  |
唉;;世界萬變,,  |
分類: 未分類 |
講起今日返學結業禮,,
實在有很大感觸,,,
之後返班房睇成績表,,
知道自己補考肥佬的話,,
就會留級=.=!!囧囧囧
之後影班相,,so gd~
7點鐘去左打波,,
發生左1件事-__-''
實在十分壯觀;;
係康寧~!某人被圍打,,,
詳情>>
返教會同人地分享下先@_@
|
|
|
kiu_L 於 2010-07-10 01:12 PM 發表:
我都要補;D
|
|
|
kiu_L 於 2010-07-10 01:12 PM 發表:
c0m;-*
|
|
|
Nr_520 於 2010-07-10 10:35 AM 發表:
果個係咪你--
|
|